Permisjonskalkulator

Workinmoom

Glad i forumet
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Februarlykke 2022❄️
Hei. Jeg leter meg grønn å blå etter den kalkulatoren hvor man får rekne når den starter å når den slutter.. men finner den ikke, finner kun den der man rekner ut penger man får..
Noen som kan hjelpe meg?
 
Følger denne og håper noen kan gi link, har leita sjøl, men finner den plutselig ikke lengre.
 
Er det forresten noen som vet hva som skjer med røde dager? Eller blir røde dager noe man også må ta permisjon fra og at man «mister» disse dagene?
 
Er det forresten noen som vet hva som skjer med røde dager? Eller blir røde dager noe man også må ta permisjon fra og at man «mister» disse dagene?
Når jeg la inn i kalkulatoren før den forsvant så fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne ha permisjon på røde dager. Mulig det endres hvis det er nye regler :) ikke satt meg så mye inn i dem
 
Når jeg la inn i kalkulatoren før den forsvant så fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne ha permisjon på røde dager. Mulig det endres hvis det er nye regler :) ikke satt meg så mye inn i dem
Betyr det da at permisjonen blir utsatt med antall røde dager som er i løpet av permisjonsperioden? :)
 
Betyr det da at permisjonen blir utsatt med antall røde dager som er i løpet av permisjonsperioden? :)
Virket sånn da ja. Så jeg måtte liksom legge permisjonen frem til rød-dagen og så starte permisjonen dagen etter igjen. Syns hele kalkulatoren var litt rotete da, så vet ikke om det er rett at det gjøres slik for noen ganger slo den sammen periodene når jeg prøvde dele opp og likevel kom med feilmeldingen :dance018Jeg hadde permisjon i Mai sist også og kan ikke huske jeg tok stilling til noe slik. Bare søkte og så gikk det sin gang :)
 
Leita meg ihjel etter denne i går. Fikk bare 404 side når jeg endelig fant noe! Skikkelig irriterende. Om den er fjernet for å oppdateres, noen som vet når den ca er tilbake?
 
Den er visst fjernet. Også får jeg ikke legge inn termindatoen i søknaden enda. Dette er jo håpløst å regne ut
 
For å komme inn på planleggeren kan du begynne på en søknad om foreldrepenger. Dessverre kan du ikke begynne på søknad før du er 22+0 og planen kan ikke lagres… Utrolig tåpelig at planleggeren utenom søknad er tatt ned.
 
Bare bruk søknaden :happy: de vet ikke når den kommer tilbake
 
Går fint å bruke søknaden, men da må man vente til man faktisk kan søke. Synes det var så greit å leke seg litt med den kalkulatoren tidligere i svangerskapet, slik at man kunne se på ulike løsninger tidlig :cool:
 
Går fint å bruke søknaden, men da må man vente til man faktisk kan søke. Synes det var så greit å leke seg litt med den kalkulatoren tidligere i svangerskapet, slik at man kunne se på ulike løsninger tidlig :cool:
Man kan bruke året før for å kunne se hvilke datoer man treffer :)
 
Jeg var også på utkikk etter en kalkulator og snublet over denne siden som fungerte bra for meg: https://permisjonskalkulator.no/. Den er fin fordi man kan prøve med litt forskjellig forutsetninger ganske enkelt og den viser også hvis det er forskjell på permisjonsslutt og ev. barnehagestart.
 
Back
Topp