Hei. Jeg leter meg grønn å blå etter den kalkulatoren hvor man får rekne når den starter å når den slutter.. men finner den ikke, finner kun den der man rekner ut penger man får..
Noen som kan hjelpe meg?
Noen som kan hjelpe meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når jeg la inn i kalkulatoren før den forsvant så fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne ha permisjon på røde dager. Mulig det endres hvis det er nye regler ikke satt meg så mye inn i demEr det forresten noen som vet hva som skjer med røde dager? Eller blir røde dager noe man også må ta permisjon fra og at man «mister» disse dagene?
Betyr det da at permisjonen blir utsatt med antall røde dager som er i løpet av permisjonsperioden?Når jeg la inn i kalkulatoren før den forsvant så fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne ha permisjon på røde dager. Mulig det endres hvis det er nye regler ikke satt meg så mye inn i dem
Virket sånn da ja. Så jeg måtte liksom legge permisjonen frem til rød-dagen og så starte permisjonen dagen etter igjen. Syns hele kalkulatoren var litt rotete da, så vet ikke om det er rett at det gjøres slik for noen ganger slo den sammen periodene når jeg prøvde dele opp og likevel kom med feilmeldingen Jeg hadde permisjon i Mai sist også og kan ikke huske jeg tok stilling til noe slik. Bare søkte og så gikk det sin gangBetyr det da at permisjonen blir utsatt med antall røde dager som er i løpet av permisjonsperioden?
Lurer på det samme…Vet noen om den kommer tilbake? Så frusterende at den er borte
Man kan bruke året før for å kunne se hvilke datoer man trefferGår fint å bruke søknaden, men da må man vente til man faktisk kan søke. Synes det var så greit å leke seg litt med den kalkulatoren tidligere i svangerskapet, slik at man kunne se på ulike løsninger tidlig