Permisjonskalkulator på NAV

Violet Hill

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Påskekyllingene 2020
Er permisjonskalkulatoren som lå på nav.no før borte? (Eller er det jeg som er helt borte i hodet :hilarious:).

Fant den heller ikke sist jeg kikket. Du kan logge inn og bruke kalkulatoren i søknaden da. Den vil gi feilmelding om at du ikke kan avslutte med far sin permisjon, men det er fordi en skal søke hver for seg. Du får vertfall datoene å prøve deg frem med.

Den er borte ja, og NAV vett ikke når eller om den skal være oppe igjen. Synes det er veldig dumt at den er borte.
Det går heller ikke an å logge seg på og prøve som om du skulle sende søknad men ikke avslutte, dette fordi du kan ikke søke før uke 22 på nav sine sider. Må nok vente til uke 22 og planlegge noe sånn cirka nå.

Hva regner den da? Er set inntekt siste 3 mnd?

Den er borte ja, og NAV vett ikke når eller om den skal være oppe igjen. Synes det er veldig dumt at den er borte.
Det går heller ikke an å logge seg på og prøve som om du skulle sende søknad men ikke avslutte, dette fordi du kan ikke søke før uke 22 på nav sine sider. Må nok vente til uke 22 og planlegge noe sånn cirka nå.
Om en "søker" tilbake i tid, kan en ta utgangspunkt med samme termindato bare 2022.
Vil jo ikke bli helt riktig, men det kan gjerne være lettere for noen å se for seg permisjonsfordelingen på den måten.

Om en "søker" tilbake i tid, kan en ta utgangspunkt med samme termindato bare 2022.
Vil jo ikke bli helt riktig, men det kan gjerne være lettere for noen å se for seg permisjonsfordelingen på den måten.
Ja, det var lurt! Det skal jeg teste!

Fant den heller ikke sist jeg kikket. Du kan logge inn og bruke kalkulatoren i søknaden da. Den vil gi feilmelding om at du ikke kan avslutte med far sin permisjon, men det er fordi en skal søke hver for seg. Du får vertfall datoene å prøve deg frem med.
Er litt for tidlig ute gitt :hilarious:

Så synd! Den var jo kjempefin.

Ah, så synd den er borte. Har lett etter den. Den er så oversiktlig og fin.

Ånei! Er den borte? Den var jo så kjekk å bruke for å finne ut av permisjon :bag:

Har også leita etter den! Var en av mine største hobbyer sist svangerskap- se hvor langt permisjonen kunne strekkes og bøyes til :) kjipt den er vekk!

• Liker
Reactions: HCS
Jeg har også leita etter den! Skjønner ikke helt hvorfor de skal ha tatt den bort. Kjenner jeg har null kontroll på hvordan permisjonstiden min vil bli seende ut. Forstår jeg det slik at vi ikke kan begynne å regne på permisjonen vår før vi faktisk skal søke? :nailbiting:

Vi kan jo spørre dem om den kommer tilbake..

Veldig synd at den er borte. Får håpe at den kommer tilbake etterhvert, men det var noe bra tips for «workarounds» i denne tråden :)

Back
Topp