Er permisjonskalkulatoren som lå på nav.no før borte? (Eller er det jeg som er helt borte i hodet
).
).Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
).Om en "søker" tilbake i tid, kan en ta utgangspunkt med samme termindato bare 2022.Den er borte ja, og NAV vett ikke når eller om den skal være oppe igjen. Synes det er veldig dumt at den er borte.
Det går heller ikke an å logge seg på og prøve som om du skulle sende søknad men ikke avslutte, dette fordi du kan ikke søke før uke 22 på nav sine sider. Må nok vente til uke 22 og planlegge noe sånn cirka nå.
Ja, det var lurt! Det skal jeg teste!Om en "søker" tilbake i tid, kan en ta utgangspunkt med samme termindato bare 2022.
Vil jo ikke bli helt riktig, men det kan gjerne være lettere for noen å se for seg permisjonsfordelingen på den måten.
Er litt for tidlig ute gittFant den heller ikke sist jeg kikket. Du kan logge inn og bruke kalkulatoren i søknaden da. Den vil gi feilmelding om at du ikke kan avslutte med far sin permisjon, men det er fordi en skal søke hver for seg. Du får vertfall datoene å prøve deg frem med.

Så synd! Den var jo kjempefin.Den er borte ja, og NAV vett ikke når eller om den skal være oppe igjen. Synes det er veldig dumt at den er borte.
Det går heller ikke an å logge seg på og prøve som om du skulle sende søknad men ikke avslutte, dette fordi du kan ikke søke før uke 22 på nav sine sider. Må nok vente til uke 22 og planlegge noe sånn cirka nå.
Nei, man kunne planlegge permisjonsfordelingen, ferie, ulønnet permisjon osv. Veldig praktisk.Hva regner den da? Er set inntekt siste 3 mnd?
Oo. Lurt!!! Den trenger jeg.Nei, man kunne planlegge permisjonsfordelingen, ferie, ulønnet permisjon osv. Veldig praktisk.