Permisjonshobbyer

Malleleo

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Denne gangen skal jeg IKKE få meg enda en permisjonshobby!

Flere som har erfaring eller ønsker permisjonshobby?

Første permisjon ble jeg hekta på scrapping og sying av voksiposer. Og andre permisjon ble dedikert til kaker. Har fortsatt med alle :P Solgt litt kaker og poser :)
Fordelen er husmorpoeng, ulempen er kravstore barn :P hehe

Her har jeg øvd med på en teknikk som heter billowing :)

Minste jenta mi er 4 år om 1,5 time :D
10346611_10152132870641814_8468030688129323018_n.jpg

Så flink du er

Venter lillesøster 5.Oktober

Wow :) Kjempefin :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Oi så flink du er!! Jeg hekler litt så håper på å bli bedre på det :)

-Fra appen-

Wow!! Min permisjonshobby sist gikk stort sett ut på å være sosiale med andre mammaer, så var ikke så mye hjemme egentlig...

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flink du e :)

Siste hadde eg og screening og sying av voksiposer + eg sydde hekle/strikkevesker og strikka litt.
Denne gongen hekle eg litt, og håpe på å få strikka et teppe t mini :) må sy ny voksipose om da vise seg å v en gutt i magen :p

Samsung Galaxy S5

Wow!! Min permisjonshobby sist gikk stort sett ut på å være sosiale med andre mammaer, så var ikke så mye hjemme egentlig...

Høres deilig ut!

-Fra appen-

Så flink du er :) Håper jeg også får meg en permisjonshobby som jeg kan holde på, har prøvd forskjellige hobbyer før men bare holdt på ei stund så gått lei :/

Flink du er:)
Med førstemann slappet jeg bare av. Med andremann jobbet jeg 40% på kveldstid/nattestid fra han var 4 mnd, og studerte litt i tillegg.
Denne gangen har jeg planer om å studere litt og sikkert jobbe litt pga elendig økonomi for tiden... skal være hjemme til høsten 2016:)

Permisjonshobby ja... ja siden min store hobby har utgått siden jeg var 12 uker på vei, og må være tilsidesatt til mini ikke er avhengig av pupp lengre, hadde det jo vært kos med noe å gjøre. Kanskje jeg omsider får lært meg å strikke hæl på ullsokker? Eller no? Tålmodigheten min er mindre enn en kattunges...

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Du er kjempeflink! :) ikkje så mykje hobbyer her endå, jobber og går på skule så vi får sjå korleis det blir når skulen er ferdig i desember :)

Her strikkes det :) fortsetter vel med det i permisjonen også..:)

Lærte meg både å strikke og sy under sist permisjon :-) blir nok masse av det denne gangen også. :)

Skulle gjerne strikke og hekle sia d e ting ej kan :P men me gamle senebetendelsa i skuldre å tennisalbua so blir d fort ubehagelig :/

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp