skytten_83
Elsker forumet
Jeg skal ha 100% lønn, hvor mange uker har jeg permisjon egentlig? Far skal ha 10 uker da så klart,så hvor mange uker får jeg totalt?? Er helt grønn på disse greiene...[8|]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: siljegulli
Da er det 36 uker igjen av permen, du skal ha 9 av disse, resten fordeler dere som dere vil.
ORIGINAL: Pijah
48 uker er permisjonen ved 100% lønnsuttak. Av disse skal far ha 12 uker, så da står du igjen med 36 uker. Tre av de må du ta før termindato, resten etterpå. Du kan legge 4 uker og 1 dag ferie inn i permisjonen din, og neste års ferie kan du ta i direkte tilknytning til permisjonen, om du vil.
ORIGINAL: merete_80
48 uker er permisjonen ved 100% lønnsuttak. Av disse skal far ha 12 uker, så da står du igjen med 36 uker. Tre av de må du ta før termindato, resten etterpå. Du kan legge 4 uker og 1 dag ferie inn i permisjonen din, og neste års ferie kan du ta i direkte tilknytning til permisjonen, om du vil.
48? Det tallet er nytt for meg. Sikker på at det stemmer?
Med termin i juli har dere totalt 47 uker. Finner ikke på nav at de nye reglene har gått gjennom, men mener at de har det. Av disse skal 3 uker tas før fødsel. Da er det 45 uker igjen. Hvis far bare skal ta fedrekvoten så er det 12 uker til han og 33 uker til deg.
Med dagens regler er et totalt 46 uker. Av disse må 3 uker tas ut før fødsel, 10 uker er til far og da er 33 uker til deg.
48? Det tallet er nytt for meg. Sikker på at det stemmer?