permisjonsøknad til jobben??

kjærsti

Glad i forumet
hvordan har dere gjort det med svangerskapspermisjonen og jobb?? måtte dere "søke"?? sjefen min sa at jeg måtte hente et skjema på trygdekontoret der jeg fylte inn hvilket tidsrom jeg ønsket permisjon, men på trygdekontoret så dama rart på meg og sa at det ikke fantes noe skjema og at jeg ikke trengte å søke til arbeidsplassen.. håper at noen kan hjelpe meg..

Jeg har fyllt ut et skjema hos arbeidsgiveren min ang permisjon, også har jeg fått skjema på trygdekontoret. [:)]

Jeg fylte ut skjema på trygdekontoret ang. perminsjonen min og samboerens. På jobben skrev sjefen ned min permisjon og ferie og that`s it. Lønna får jeg som vanlig fra jobben.

hos oss ber vi om kopi av det skjemaet som sendes Trygdekontoret. Der står alle de opplysningene arbeidsgiver trenger.

Her er skjema for søknad om fødselspenger:
http://www.trygdeetaten.no/generelt/skjema/blanketter/ia140405b.pdf

Leverte inn skjema med varsel om permisjon fra jobb æ...
D må gjøres innen 7 uke førr termin, og du ska ut i permisjon 3 uke før termin(ultralydtermin)
I den måtte æ åsså oppgi om æ ville ha 100 eller 80% permisjon, om æ ville benytte mæ av tidskonto(begynne å jobbe deltid før permisjonen va helt over), ferie og kor mange uke far sku ha permisjon...

Back
Topp