Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Hvordan blir den når mor og far ikke bor sammen? Blir den delt på samme måte som om vi hadde bodd sammen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Og en annen ting.. Vurderer å ta engangstønaden. Men kan jeg fortsatt jobbe etter jeg har motatt den? Frem til 3 uker før fødsel? Mulig jeg går opp i lønn i august men har veldig lite nå. Eller er det en regel om at man ikke får lov å jobbe etter man mottat den stønaden?Hvordan blir den når mor og far ikke bor sammen? Blir den delt på samme måte som om vi hadde bodd sammen?
Mor kan søke om å ta hele permisjon hvis man ikke bor med barnefar.Og en annen ting.. Vurderer å ta engangstønaden. Men kan jeg fortsatt jobbe etter jeg har motatt den? Frem til 3 uker før fødsel? Mulig jeg går opp i lønn i august men har veldig lite nå. Eller er det en regel om at man ikke får lov å jobbe etter man mottat den stønaden?
Ok eller jeg kan sykmelde meg og få sykepenger istedenfor foreldre penger.. Pluss at jeg da har tatt engangsstønad. Men er det noe som heter mødrekvote eller noe? Hvis man bor alene med barn?
Ja jeg skal ta en tlf til de. Jeg har tjent så lite hittil at det ikke hadde lønt seg med foreldrepenger. Men jeg får mulig en jobb som varer 2 mnd mot slutten av sommeren. Og da tjener jeg mer. Så må se hva som lønner seg