permisjonen? snart over el.?

Permisjonen min er slutt 8 mai, da har jeg strekt den litt med ferie og ulønnet permisjon innimellom. Men jeg skal være hjemme hvertfall til 1 august [:)]

27. april her..... Men er foreløpig litt i fornektelse, og prøver å nyte den siste tida. Litt kjipt å tenke på at dette er siste "pause" fra arbeidslivet før det er full fres til pensjonsalderen!

Begynte å jobbe på mandag. Det har gått veldig fint, bortsett fra i går da snuppa ble syk. Da ble det noen telefoner hjem ja. [8D]

Siste permisjonsdag er 27.januar.. Ikke lenge igjen til hverdagen er tilbake. Skal bli litt deilig også, men kommer til å savne å være hjemme med snuppa [&o]
Nå skal sambo har sine 10 uker sammenhengende [:D]

Skulle egentlig jobbet 10 uker nå jeg, mens mannen har pappaperm, men har blitt permitert så er hjemme jeg også...[:'(] Veldig usikker på når jeg siste dag av permisjonen er, har fått 25.april fra NAV men jeg mener det er feil. Har telt flere ganger og kommer fram til midt i mai, så jeg får ringe NAV å høre... møkkaplass[8D]

Skal studere igjen, så jeg skal foreløpig ikke gjøre noe annet enn å være mamma før august. Kanskje jeg søker meg jobb til sommeren, men det er jo så drittvanskelig å få jobb [8D]

Jeg begynner 1 april.....

Med mindre NAV har dratt en aprilsnarr-spøk på meg:)

Begynner egentlig i slutten av mars, men har bestemt meg for og søke om ulønnet permisjon fram til Angelica er 1år:)

Back
Topp