permisjonen? snart over el.?

Hilly77

Gift med forumet
jah.ja.. snart er vel permisjonen omme for fleste av oss..Jeg tok hvertfall den lengste permen,og min maks dato er 4.mars..Så da regner jeg med at de som hadde den korte perm`en er v el snart i jobb??

Litt rart å tenke på at dagen som man "trodde" var langt unna er snart her[:o]og hverdagen begynner igjen for de fleste?

Skal tilbake 29 mars, hatt 6 uker ferie i løpet av permtiden . Husker godt jeg tenkte at jeg IKKE ville tilbake i jobb, men nå gleder jeg meg til å begynne å jobbe igjen, 49 uker i perm er nok for meg!

Jeg har jobbet en dag i uken siden 19 aug så jeg har dratt permisjonen lenger,jobber noen uker her og der,har ferie og ulønnet perm i 6 uker så begynner ikke fullt før 15 aug[:D] Og da kommer virkelig hverdagen for fullt!!!

Starter igjen 3 mai.. Gruer meg litt, men blir vel sikkert godt å komme i gang igjen også [;)]

Uuuufff jeg vil ikke tenke på det en gang [8D]

Nyyyyyter og være hjemme med gullet Tror jeg lett kunne vært hjemme 1 år til [:)]

Men blir vel godt å komme tilbake til hverdagen også[:)]

Den lønna permisjonen min er over [8|] Tar ulønna til over påsken da snuppis fyller 1 år. Hadde trodd permisjonen skulle vare evig [8D], men fyyyy søren så fort det går [&:]

Tok også den lengste. Første jobbdato er 26.april!

begynner igjen på tirsdag blir nok rart å begynne igjen, men skal samtidlig bli litt godt å komme seg ut i gamet igjen!!

Begynner 1. mars jeg og valgte den "korte" permisjonen, men jeg har også far sine uker da :) Synes det har gått ALT for fort :(

må tilføye at jeg skal avvikle nye 21 uker f.o.m 1. juni..som er 10 uker for far på meg.og 11 uker ferie for 3 kalender år : fra året 2009 (1uke) 2010(5uker) 2011(5uker)..men f.o.m 5.mrs tror jeg blir sykmeldt fra jobben og i ca 3mnder frem mot fars uker på meg som jeg skl avvikle 1.juni. (har psorasis leddgikt) og er under utprøving for medisin (light cellegift[&:]) som skal sette demper for celler som jobber på høygir (grunnet psoriasis ,psorasisartritt)..

så vis helsen tillater det blir det kanskje ikke noe jobb før oktober/november...

ble sykmeldt 1.september 2009, det blir hele 2 år siden jeg har jobba,når jeg skl tilbake igjen i jobb...

hvor ble det av tiden [8|]..den gikk søren meg fort[8|][X(]

Min permisjon var over for en uke siden.. men har ikke jobb å gå tilbake til... må se hvor mye jeg får i dagpenger før jeg starter som vikar i barnehage :)

Jeg begynte på jobb på mandag. de 2 første dagene var pyyyyyton (men det var jo veldig dårlig tima å begynne å jobbe MIDT i influensasesongen da.. travleste tiden i året).. De 3 neste dagene har det gått strålende. Jeg vet at lillemann koser seg hjemme med pappaen, så da går det fint :)

Siste permisjonsdag er 16. mars, men har ingen jobb og gå tilbake til da.... Så føler jeg allerede "jobber" en del, med jobbsøking og sånn innmellom BV og snuppa [8D][:-]

er i jobb jeg.begynte i romjulen;)

Den varer til 6 mai, så har enda litt igjen[:)]

er usikker..skulle egentlig være hjemme fram til midten av april, men vurderer å begynne tidligere 50% i den nye jobben min(styrer i bhg) slik at overgangen blir lettere både for meg og barnehagen.
Sambo er hjemme med lillegutt frem til midten av august,da håper jeg at lillegutt begynner i bhg til storesøster[:)]

Min perm går over den 21 febuar, da er siste utbetalingen[:)]

Back
Topp