Permisjonen snart ferdig

Livvea

Glad i forumet
Maiblomstene 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Min permisjon er over nå i desember. Tar ferie i januar og begynner på jobb i februar.
Tiden har gått så fort!

Hva gjør dere for å forberede baby på ny hverdag når du skal i jobb?
 
Skal begynne rett over jul... Kjenner jeg gruer meg skikkelig til det nå og jeg nyter virkelig hvert sekund nå den siste tiden.. Jaaa si det.. jeg ammer dessverre ikke så jeg får jo ikke ammefri, dvs rett på vanlige dager, tror det blir tøft for oss begge, men kanskje mest meg.
 
Jeg starter 13.Jan :shifty: Tindra er 8mnd 14/1. Med de tre gutta mine var jeg hjemme i 2år med hver av dem.. Så jeg syns det er altfor tidlig å begynne å jobbe nå..:banghead: Men jeg er ikke bekymret i det hele tatt for at hun skal være hjemme med pappa’n.. Dette dreier seg kun om mine følelser.. :Heartpink
Jeg går forøvrig ikke på noe prevensjon, så om det plutselig skulle klaffe hadde jeg sykemeldt meg og fortsatt å være hjemme :hilarious: Gruer meg til å komme tilbake til en jobb hvor jeg er utsatt for mye smitte:sour:
 
Begynner 1 februar, har ikke lyst.. Ikke fordi jeg ikke trives på arbeidsplassen min.. Men synes det er så tidlig, hele permisjonen har bare vært rar pga korona'n og jeg mista mammaen min da jenta mi var 17 dager gammel. Tror hun får det veldig bra hjemme med pappaen sin altså, det er bare meg det står i.

Mulig vi prøver på nr 3, vært litt frem og tilbake på dette temaet da. For vi brukte noen år på å bestemme oss for nr 2 (jeg ville veldig, han ville men var litt mer tilbakeholden).. Å så snakka vi om å kjøre på med nr 3 med en gang, men så var vi litt enige om at vi var veldig fornøyd med de to vi har. Men så tok vi opp temaet igjen for noen dager siden, så blir spennende å se hva vi blir enige om. Jeg vil gjerne, men vi må være med begge to
 
Jeg begynner 60% på jobb igjen i slutten av januar. Blir veldig rart, men kjenner det er godt at jeg fremdeles skal være hjemme med henne to dager i uken frem til mai :Heartred Vi har begynt å prøve på nr 2 også så blir spennende å se når det klaffer og hvordan vi eventuelt gjør det da fremover :love017
 
Back
Topp