Permisjonen har startet

TezK

Betatt av forumet
Jeg er nå på dag 2 i permisjon. Førstemann kom 3 uker før tiden. Fikk en halv dag hjemme
Veldig uvant og vet ikke helt hva jeg skal finne på.
Har dere forslag?

Men skal svare skikkelig:) Søvn er viktig, klargjøre det som trengs, vaske hus(det satte i gang fødsel nr 2), møte venninner og kosa deg:)

Alt er klargjort for lenge siden mtp at førstemann kom tidlig. Så er bare småting jeg trenger å kjøpe. Derfor littrastløs

Alt er klargjort for lenge siden mtp at førstemann kom tidlig. Så er bare småting jeg trenger å kjøpe. Derfor littrastløs

jeg personlig hadde bare slappa av, sett filmer, gått turer, generelt gjort ting det er lenge til neste gang jeg får gjort uten litt stress. Feks dusje, fikse negler, frisør, osv osv osv ;)

Spis sjokolade :hilarious:
Nei men det kommer vel an på formen din :) Er man i god form kan man jo rydde og vaske skuffer og skap, er formen dårligere er det likegreit å veksle mellom senga og sofaen :p
Gå noen korte turer er også fint, eller se på en ny serie, lydbok, podcast. Håndarbeid liker jeg å fylle tida med.
Lag deg gode lunsjer, rundstykke, eggerøre osv sånn som det ikke sikkert blir like mye tid til etter fødsel

Nyt det teller ned til permisjon, nå... er egentlig sm til permisjon men klarer ikke å slippe av så jobber intenst med å redusere oppgaver på jobb og bruke deler av sm fremover

Spørst jo litt på formen, men jeg gikk en del turer. Koste meg også på sofaen med sen frokost og serier mens barna var på skolen. Hadde god tid til å rydde og styre hjemme. Også hadde jeg middag klar og disket litt ekstra opp til de kom hjem. Fødte 3 dager etter termin så ble 24 dager hjemme alene her :)

Back
Topp