permisjonen er over...

heididi

Flørter med forumet
Nå er permisjonen over, og jeg begynner på skolen igjen i morgen...[&o] Og lillejenta er begynnt i barnehage..
Det har vært ei fin tid hjemme og vi har storkoset oss hele tiden![:D] Tida har gått så altfor fort!!!
Men nå er det tilbake til bøkene...[8|] huff..er ikke mye motivert. Blir tungt å starte på igjen etter litt over 1 år med permisjon![&:]

Ville bare ønske deg lykke til jeg, det kommer til å gå kjempebra det vettu[:)]

Takk takk begge to![:D]
Gruer meg til i morgen..starter i en ny klasse, og jeg kjenner ingen der.. De har kjent hverandre i snart 3 år, og har sikkert etablert et godt forhold seg i mellom. Også jeg som er så sjenert da... Da er det å hente fram alt mot før man går inn![:D] Blir nok lite søvn på meg i natt ja![;)]

hehehe[:D]ja helt sikkert! [:D] blir som oftest det!

lykke til på skolen,så tøff å flink du er som starter opp igjen, å i helt ny å fremmed klasse.[:)]

uff høres ikke greit ut å begynne på skolen nei [:'(]
men har troa på deg at det kommer til å gå bra på skolen [:)]
lykketil [;)]

Ja det blir nok ikke mye moro i begynnelsen.. men bare vent å se [:)]
Og utdannelse er kjekt å ha... sikkert trist da å plutselig være borte fra jenta di [:(]

off ja...kommer sikkert til å savne den gamle klassen kjempe mye! Men det går sikkert bra![:D] Overbeviser meg selv her for fullt!! hehe[:D] Har kun siste året av studiet igjen, så må nesten fullføre det jeg har startet på..kan ikke kaste bort de to årene uten å fullføre resten.

Har jo vært på tilvenning med ho i b.hagen ei stund nå, eller tilvenning for begge to vil jeg si!![;)] var ikke særlig morsomt å la henne være alene i b.hagen, fælt å høre gråten når jeg gikk...men det gikk heldigvis fort over! Nå vinker hun bare og sier "hadet", når jeg går! Det er godt![:)] ...men samtidig litt trist, for man tenker jo at nå er hun ikke avhengig av meg lenger... hoff det er ikke alltid like lett å være mamma![:o] mange tanker som snurrer rundt! hehe

Lykke til med skoledagen i dag [:D]

Puh..da var første skoledag unnagjort! 5 timer med forelesning om geriatri! ikke noe myk start nei..[;)]
Klassen virka veldig grei! Slapp å sitte helt alene ved pulten da! hehehe[:D] det hjalp litt!
Men skyndte meg hjem for å hente lille prinsessa i b.hagen! Hun har ikke vært så lenge i b.hagen før..Men hun var blid og fornøyd som alltid![:D] litt skryt..hihihi[;)]

Tusen takk for alle lykkeønskningene! Dere er skikkelig supre hele gjengen!!![:D]

Klem[:)]

Back
Topp