• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

permisjon??

tiller 85

Blir kjent med forumet
Jeg er gravid i (snart) uke 23, og tenkte jeg skulle hive meg i rundt å søke om penger i permisjons tida mi.

det jeg dah lurer på er om jeg har krav på penger fra nav. Jeg jobber i dagligvarebutikk og i kontrakten min står det ikke noe om hvor mange timr jeg har eller hvor mange prosent jobb jeg har.. men jeg har jobbet alt ifra 3-6 dager i uka og før skatt hatt ca 10-12000 i mnd..

har jeg krav på penger fra nav i permisjonstiden min? hvis jeg blir sykmldt nå, blir sykepengene innregnet i permisjongrunnlaget mitt??

hvilke papirer må nav ha i en søknad om permisjon??

ble mange spørsmål dette, håper noen vet noe m dette

ORIGINAL: svimsen

så lenge du har hatt innetkt 6 ac di 10 siste mnd, så har du rettt på penger fra nav.

spille ringen rolle hva som står på kontrakten di, for ofte om man har variabel inntekt, altså jobber en del ekstra utover hva som feks står i kontraknter, så får man et gjennomsnitt av lønnen i permisjonen, arbeidsgiver skal sende inn lønnsberegning på deg, og om det slår helt feil, kan man selv sende inn lønnslippe osv..

penger får du ialle fall, om du har opparbeidet deg rett til di.

er et søkeskjema på nav.. foreldrepenger ...

ellers bare går du innom nav og ber om hejlp

sign

Back
Topp