permisjon

tuppetupp

Gift med forumet
er så mye tull med permen min siden jeg fødde 4 uker for tidli..

hadde termin 14 september, fødde 15 august..har 80 prosent perm. tid.

når skal jeg da ut i jobb i gjenn etter dere kloke hoder?[:D]

nav sier juni, men stemmer d?[8|]

hvor mange mnd har man perm. med 80% dekning?

det samme lurer jeg på..hadde termin 1januar, kom 1.desember[:)][:)]
men med 80% lønn er det vel 54 uker og med 100%lønn 44 uker eller er jeg helt på bærtur?

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

det samme lurer jeg på..hadde termin 1januar, kom 1.desember[:)][:)]
men med 80% lønn er det vel 54 uker og med 100%lønn 44 uker eller er jeg helt på bærtur?

ja var d jeg oxo trodde, at de er 54 uker når man har 80%..men får d ikke til å stemme helt at jeg skal begynne i juni da?hmm[8|]

haater NAV, så dit gidder jeg ikke å ringe! de vet ikke en dritt likevell...

men d er vel noe med vi som føder før tiden mister de ukene?

ORIGINAL: suki

Ja mener det er 44 uker. For de som føder før de skulle gått ut i perm regner de vel fra fødselsdatoen da eller?

det veit jeg ikke, men det er nok noen som er litt mere garva her inne i systemet til nav (veit bl.a. at det er ei som jobber der..) som kan hjelpe oss[:D]

Du mister desverre de 3 ukene du skulle hatt før fødselen, så det blir ikke 54 uker om barnet er født for tidlig.

ORIGINAL: Juliejr

Du mister desverre de 3 ukene du skulle hatt før fødselen, så det blir ikke 54 uker om barnet er født for tidlig.

urettferdig ssyns jeg[&o]

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

ORIGINAL: Juliejr

urettferdig ssyns jeg[&o]

Det synes jeg også. [:@]

3 uker faller bort, dvs. at du sitter igjen med 51 uker totalt. 6 av de skal mannen din ha, så det blir 45 uker på deg. :)

Back
Topp