Permisjon

Vårspiren2024

Flørter med forumet
Maisløyfene 2024
Hei Hvordan har dere tenkt å fordele permisjonen? Kvotene og hvor lenge planlegger dere å være hjemme med lille? Jeg har ett barn fra før og angrer veldig på at jeg startet å jobbe fra baby var 9 måneder. Ønsker nå å forlenge til 12 måneder før pappa tar over, men er nysgjerrig på hvordan dere andre tenker å løse dette Synes det også er veldig utfordrende å sende mini i barnehagen rett etter å ha fylt ett år Har termin 29. juli. Noen som planlegger å være hjemme en stund og har tips til hvordan dere skal fordele ulønnet, lønnet og ferie på en økonomisk sparsom måte?

Kommer til å være 100% hjemme til han er 6mnd ish, da kommer jeg til å jobbe 20% en stund også deretter 50% frem til han er et år.
Far kommer til å ta permisjon når jeg jobber. Også tar han 100% ut mot slutten

Jeg ønsker at barnet skal starte i barnehage mellom 20 og 25 mnd gammelt. Vi har ikke de store utgiftene og en romslig økonomi, så vi tar sannsynligvis 80 prosent. De første seks mnd tar jeg ut sammenhengende. Deretter gradert da vi har eget firma og kan styre arbeidsmengde selv og jobbe når baby sover eller kveld. Mannen min vil også ta gradert i sin tur. Når permisjonen er over vil jeg jobbe noe, men få en ok lønn som dekker våre utgifter. Dette er siste barnet, så jeg vil gjerne strekke det litt lengre.

Back
Topp