Jeg var inne nå og prøvde å fylle ut men står at det krever at jeg er i aktivitet i 25 av ukene. Og da krysset jeg av for at jeg er ufør. Forstår ingenting av det her jeg.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var inne nå og prøvde å fylle ut men står at det krever at jeg er i aktivitet i 25 av ukene. Og da krysset jeg av for at jeg er ufør. Forstår ingenting av det her jeg.
Da hadde jeg bare ringt navJeg var inne nå og prøvde å fylle ut men står at det krever at jeg er i aktivitet i 25 av ukene. Og da krysset jeg av for at jeg er ufør. Forstår ingenting av det her jeg.
Ja han kan det, er ufør så har ingen aktivitetskrav. Det er derimot aktivitetskrav på aap, når jeg gikk på aap forrige svangerskap var min aktivitet hos nav medisinsk oppfølging. Det var ingen problem å følge opp fordi det krevde lite av meg.Så far kan ta din permisjon? Sånn jeg forsto det på nav sine sider så er det aktivitetskrav til meg hvis far skal ta mer enn fedrekvoten. Syns det hele er så forvirrende![]()
Ja du får engangsstønad OG ufør samtidig, så sånnsett går man i plussOki da skal vi se på det. Men jeg får fortsatt engangstønad?