Permisjon

M-40415138

Andre møte med forumet
synes dette med permisjon er noe vanskelig.
Planen her er at vi skal ha 49uker og 100% utbetaling.
På Gunn av skole må samboer ha gradert permisjon når han skal begynne med sin del.
Jeg skal ha min del og fellesperioden, men jeg ønsker gradert permisjon fra november når jeg skal begynne å jobbe 20-40%.
Er det noen her som har hvert borti hvordan en gjør det når enn legger inn søknaden når begge foreldrene skal ha gradert permisjon ?

Tar i mot gode tips fra dere med mer erfaring enn det jeg har :)

synes dette med permisjon er noe vanskelig.
Planen her er at vi skal ha 49uker og 100% utbetaling.
På Gunn av skole må samboer ha gradert permisjon når han skal begynne med sin del.
Jeg skal ha min del og fellesperioden, men jeg ønsker gradert permisjon fra november når jeg skal begynne å jobbe 20-40%.
Er det noen her som har hvert borti hvordan en gjør det når enn legger inn søknaden når begge foreldrene skal ha gradert permisjon ?

Tar i mot gode tips fra dere med mer erfaring enn det jeg har :)
Det er ganske greit egentlig. Du kan både krysse av for at det skal være samtidig uttal og at dere skal jobbe underveis. Jeg skal ha gradert uttak, og mulig vi må dele om mannen søker en jobb han vurderer og får den :)

Du legger bare inn at du skal jobbe samtidig som foreldrepenger, og oppgir % arbeid :)

Og, alt av permisjon kan endres, om noe blir annerledes! Dvs, du kan ikke endre uttaksprosenten (80/100), men du kan endre hvor mye du skal jobbe, legge inn ferier, osv osv i etterkant. :)

Back
Topp