Permisjon?

Babydrøm

Flørter med forumet
Hvor lenge skal du være hjemme i permisjon?

og skal du ha ulønnet permisjon, hva er ditt sparetips?

Hva jobber du med?
 
Jeg er ferdig med min permisjon 18 desember, men tar ulønnet framover til 1 april. Jobber som førskolelærer. :)

Jeg og mannen har spart inn på forskjellige områder for å spare :D
 
Jeg har permisjon til midten av mars, og tenker ikke så mye på jobb enda, nyter å gå hjemme med junior :dummy:
Håper å få barnehageplass fra da, så jeg slipper å ha ulønnet permisjon :wtf:
 
Jeg har permisjon frem til romjula og ferie i januar. Har ulønnet fra februar til august, og kjenner det er veldig godt! ❤️
Skal også begynne i ny jobb, mye nærmere hjemme. Jobber som barnehagelærer!
 
Hjemme frem til 3.januar, da er det far som skal være hjemme frem til mai.. gruer meg! Skulle gjerne vært hjemme med lille myye lengre
 
Permisjonen min går ut i slutten av november. Tar 3 uker ferie i desember, og så ulønnet permisjon frem til mars. Har spart opp tilsvarende den lønnen jeg skulle ha hatt
 
Permisjon til i romjula, men har ferie+avspas tilgode så lønn til midt i februar. Tar ulønnet et helt år da fra februar 2020 og starte i jobb 01.03.2021 :D Gleder meg til den tida :) Var like lenge hjemme med gutten som nå er tre år også og har ikke angret! :D

Sparetips:
- ikke dra for ofte på butikken ;)
- ikke dra på cafe, ferieturer og annet enn en gang hvert jubelår
- handle på tilbud
- dropp sminke daglig
- kutt på klesbudsjettene, kjøp gjerne noe brukt
- handle sjampo, kremer etc på Normal :p
 
Starter å jobbe 17. desember. Gruuuuer meg. Elsker å gå hjemme med lille og ha fult fokus på familien. Skal bare jobbe 50 % fram til bhgstart i august. Veldig glad for det!
 
Starter om et par uker, gruer meg til å være borte fra mini :( men prøver å tenke at jeg har godt av å komme meg ut i jobb igjen, og han har godt av å få mere tid med far..
 
Back
Topp