Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei!
Jeg har ikke tenkt så mye på det annet enn at jeg syns den nye ordningen suger!!!! Får jo ikke ammet så lenge som jeg hadde håpet på Tror det blir en del ulønnet permisjon her.
Jeg sliter skikkelig da jeg er i permisjon nå.. å hadde tenkt å ta flere måneder ulønnet men da tjener jeg meg ikke opp til ny permisjon...... jeg hater den nye ordningen. Hadde jeg kunne hatt pappaen sin del nå hadde alt ordnet seg. Men nå ser det ut som jeg må ut i full jobb når lille er 7mnd. Jeg er da borte i fra kl. 7-17kjenner dette virkelig stresser meg og gjør meg deprimert, men vi har ikke råd til å miste rett på foreldrepenger
Har tenkt endel på det vi og.. Synd at ikke det er opp til hver enkelt familie hvordan de vil løse det. For noen kan denne ordningen fungere, andre ikke. Her i heimen blir det hvertfall ulønnet permisjon noen måneder.. Dessverre, for det er ganske ugunstig hvis man tenker på konsekvensene det får mtp. pensjonspoeng, rett på sykepenger osv.
Jeg er uføretrygdet Og han jobber hjemmefra Så er usikker på hvordan det blir her. Bor jo i Tyskland, men har rettigheter fra Norge fortsatt. Må nok sjekke opp i dette når det nærmer seg
Huff, føler med deg. Her er pappaen selvstendig, og vi har ikke råd til at han går ut i full pappapermisjon. Med forrige tok han gradert, og sluttet tidligere noen dager - men thats it. Jeg er såpass «heldig» at jeg kan klare å forskyve permisjonsslutt til september, men vi må ta ulønnet frem til mini evt kan starte i bhg - TIDLIGST desember/januar. Dette stresser meg....
Leste inne på Nav i god tid før permisjonstart, men ikke noe før passert 26 uker sto det også noe om. Altså ingen vits for tidlig.Liker ikke den nye ordningen.. Liker at far har rett på lengre permisjon, men det burde ikke vært tatt fra mors permisjon.. Å begynne å jobbe igjen etter 7-8 mnd er for tidlig
Mest sannsynlig ammer jeg fortsatt da, og på min jobb er ikke ammefri akkurat enkelt.
Noen som vet når man må søke på dette?