Permisjon

Julismil

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
FebbisBebbis2021 ❄️
Har fått svar på permisjonssøknaden til arbeidsstedet. Kjenner det koker inni meg når de beregner ut ifra de antatte nye føringene som antatt skal gjelde for barn født etter 1.juli. Nå må mor tilbake i jobb allerede i februar! Helsikens nye regelverk!!!!!:banghead:

Har fått svar på permisjonssøknaden til arbeidsstedet. Kjenner det koker inni meg når de beregner ut ifra de antatte nye føringene som antatt skal gjelde for barn født etter 1.juli. Nå må mor tilbake i jobb allerede i februar! Helsikens nye regelverk!!!!!:banghead:
Ja, idiotisk symbolpolitikk som ikke koster politikerne en krone og bare er detaljstyring av folks liv!!

Vil de gjøre noe reelt for likestillingen kan de heller gjøre sånn at man får lønnet permisjon fram til man får lovfestet barnehageplass så ikke en drøss med kvinner presses ut i ulønnet perm.

Nei, politkerne kan ta seg en bolle! Dustemikler!

Hilsen gravidhormonella :p

❤️

Det er helt villt. Fatter ikke at de kan høre på fagfolk i sånne bestemmelser. Jordmødrene er blant annet skeptiske på grunn av anbefalinger med amming. Min første hadde aldri taklet om jeg begynte å jobbe så tidlig, han var totalt avhengig av puppen enda, og en time ammefri hjalp ingenting med 3 mil reisevei til jobb en vei. Eneste alternativ da er ulønnet perm for mor...

Da jeg chattet med NAV sa de at det ikke er endelig vedtatt, forslaget skal vel behandles i juni. Så det er lov å håpe!!
Er lov å håpe. Men siden det var Stortinget som i utgangspunktet sendte ønske til regjeringen om at de skulle øke pappapermen, er det vel heller liten sjans for at de kommer til å stemme ned forslaget...

Da jeg chattet med NAV sa de at det ikke er endelig vedtatt, forslaget skal vel behandles i juni. Så det er lov å håpe!!
Ja...jeg mistet håp da jef prøvde å fylle ut skjemaet på Nav, da jeg skrev termindato 02.07 kom nye regler med en gang, da er det selvsagt at nye reflene trer i krafr

Back
Topp