Er det flere en meg som gleder seg til permisjon? Jeg jobber fullt, og er i fin form, men kjenner at jeg er "lei" jobben, i og med at jeg er innstillt på at jeg snart skal ut i permisjon l
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er diggEr det flere en meg som gleder seg til permisjon? Jeg jobber fullt, og er i fin form, men kjenner at jeg er "lei" jobben, i og med at jeg er innstillt på at jeg snart skal ut i permisjon l
Gleder meg veldig! Blir på en måte å gå ut i permisjon allerede når skolen slutter i juni, og synes det blir fint med god tid og fortsatt energi til å være med treåringen. Vet ikke om jeg hadde orka å jobbe hele veien til termin denne gang, gjorde det sist.
Jeg og! Formen er fin og har ingen andre barn å tenke på, men merker jeg er skikkelig sliten når jeg kommer hjem fra jobb! Så blir nok veldig digg å ha "permisjon" fra 17. juni. Jeg skal i utgangspunktet tilbake i 2 dager (planleggingsdager) før jeg går ut i ekte permisjon. Hva med deg?
Jeg er litt motsatt.. gleder meg til å endelig kommer tilbake på jobb! Har vært sykemeldt siden 21.januar og vært to dager på jobb etter den tid. Skal bli godt å komme seg på jobb før ferie og permisjon!
Skal heldigvis tilbake 20% fra onsdag, håper formen blir enda bedre slik at jeg kommer meg tilbake 100% før ferie og permisjon.Litt samme som deg her. Kom endelig tilbake 100% i mai i fjor, og måtte tilbake i gradert sykmelding pga. svangerskapsplager allerede i februar. Så jeg gleder meg til å forhåpentligvis fungere normalt igjen etter permisjonen
Men gleder meg sinnsykt til å få den lille da, og ha så mye som mulig tid med henne! Er bare et sårt ønske om å endelig være normal igjen også....