Permisjon

Glad_mamma

Betatt av forumet
Septemberlykke 2016
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Er det flere en meg som gleder seg til permisjon? Jeg jobber fullt, og er i fin form, men kjenner at jeg er "lei" jobben, i og med at jeg er innstillt på at jeg snart skal ut i permisjon:happy::happy: l

Hei! Samme her, er i full jobb og det går greitt! Men gleder meg til å ha "fullt fokus" på babyen i magen etterkvert! Blir litt lite tid til det no ved sidan av jobb, så gler meg til å komme lit ti det moduset ;)

Har en skikkelig hektisk tid på jobb som varer helt til permisjonen. Blir deilig å koble av litt etterpå fra jobben.

Gleeeeder meg!!! Har ikke overskudd i hode mitt til å jobbe for tiden. Jeg arbeider langsomt og får liksom ikke gjort jobben skikkelig.. Blir så godt å slippe å tenke på alle sakene som ligger på kontorplassen!!

Det kjenner eg og på! Er ikkje like effektiv på jobb. Er fortsatt litt trøtt, så det blir lange dagar og litt lett avkobling! Hjelper sikkert på med sommartid no snart, då sluttar vi litt tidlegare :)

Gleder meg veldig! Blir på en måte å gå ut i permisjon allerede når skolen slutter i juni, og synes det blir fint med god tid og fortsatt energi til å være med treåringen. Vet ikke om jeg hadde orka å jobbe hele veien til termin denne gang, gjorde det sist.

Gleder meg til permisjon ja :) Spesielt med tanke på at magen kommer til å bli veldig stor utover sommeren, så enkelte arbeidsoppgaver kommer til å bli tungt å gjennomføre.

Jeg er veldig klar for permisjon!
Skal ha ferie først, klarer ikke gå på jobb til langt uti august...

Jeg er sååå klar for permisjon! Jeg jobber også fullt, er i fin form og trives normalt veldig godt i jobben. Nå kjenner jeg at jeg er lei alt og tiden kan ikke gå fort nok frem mot permisjon :p

Gleder meg veldig! Blir på en måte å gå ut i permisjon allerede når skolen slutter i juni, og synes det blir fint med god tid og fortsatt energi til å være med treåringen. Vet ikke om jeg hadde orka å jobbe hele veien til termin denne gang, gjorde det sist.

Jeg og! Formen er fin og har ingen andre barn å tenke på, men merker jeg er skikkelig sliten når jeg kommer hjem fra jobb! Så blir nok veldig digg å ha "permisjon" fra 17. juni. Jeg skal i utgangspunktet tilbake i 2 dager (planleggingsdager) før jeg går ut i ekte permisjon. Hva med deg?

Jeg og! Formen er fin og har ingen andre barn å tenke på, men merker jeg er skikkelig sliten når jeg kommer hjem fra jobb! Så blir nok veldig digg å ha "permisjon" fra 17. juni. Jeg skal i utgangspunktet tilbake i 2 dager (planleggingsdager) før jeg går ut i ekte permisjon. Hva med deg?

Her er det to uker fra skolestart (planleggingsdager) til perm-start. Jeg får helt andre arbeidsoppgaver da, og hvis formen er som sist og fødsel ikke akkurat er nært forestående (fødte 14 dager over termin sist) kommer jeg til å sette pris på de dagene. Hyggelig å være en del av gjengen og med andre arbeidsoppgaver slipper jeg unna det vanlige oppstartsstresset. Har bare 60% stilling (pleide før å jobbe en del ekstra) så det skal nok gå fint de to ukene.

Blir vel bare evt besøk og si hei for deg de to dagene, da?

Jeg gleder meg! Mest for å møte babyen men :) aner ikke hva jeg skal bruke de ukene før på ;) sove og lade opp ;) siste arbeidsdag blir ca 31 august eller 2. September. Kommer jo an på om man klarer å jobbe helt ut såklart :)

Jeg er litt motsatt.. gleder meg til å endelig kommer tilbake på jobb! Har vært sykemeldt siden 21.januar og vært to dager på jobb etter den tid. Skal bli godt å komme seg på jobb før ferie og permisjon!

Samme her! :) er heldigvis lærer, så en god sommerferie + avspasering kommer godt med nå i graviditeten. Et par uker på jobb igjen etterpå før jeg går ut i permisjon

Jeg er litt motsatt.. gleder meg til å endelig kommer tilbake på jobb! Har vært sykemeldt siden 21.januar og vært to dager på jobb etter den tid. Skal bli godt å komme seg på jobb før ferie og permisjon!

Litt samme som deg her. Kom endelig tilbake 100% i mai i fjor, og måtte tilbake i gradert sykmelding pga. svangerskapsplager allerede i februar. Så jeg gleder meg til å forhåpentligvis fungere normalt igjen etter permisjonen
:p Men gleder meg sinnsykt til å få den lille da, og ha så mye som mulig tid med henne! Er bare et sårt ønske om å endelig være normal igjen også.... :)

Litt samme som deg her. Kom endelig tilbake 100% i mai i fjor, og måtte tilbake i gradert sykmelding pga. svangerskapsplager allerede i februar. Så jeg gleder meg til å forhåpentligvis fungere normalt igjen etter permisjonen
:p Men gleder meg sinnsykt til å få den lille da, og ha så mye som mulig tid med henne! Er bare et sårt ønske om å endelig være normal igjen også.... :)
Skal heldigvis tilbake 20% fra onsdag, håper formen blir enda bedre slik at jeg kommer meg tilbake 100% før ferie og permisjon.
Blir godt å få være litt sosial med andre enn bare mannen;)
Selvsagt blir det godt å få hilse på junior, men det bør være lenge til!

Jeg er sykmeldt, så blir egentlig ikke noe forskjell

Back
Topp