Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ah, ser jeg var lite nøyaktig. Rektor vet selvsagt at jeg er gravid, tenkte mer på samtale e.l I forbindelse med permisjonen. Kanskje det ikke er nødvendig? Ser for meg at jeg vil sitte ned og forklare tankene mine rundt permisjon, når jeg kommer tilbake osv.
Takk for svar![]()
Ah, ser jeg var lite nøyaktig. Rektor vet selvsagt at jeg er gravid, tenkte mer på samtale e.l I forbindelse med permisjonen. Kanskje det ikke er nødvendig? Ser for meg at jeg vil sitte ned og forklare tankene mine rundt permisjon, når jeg kommer tilbake osv.
Takk for svar![]()
Det er egentlig leder/rektor sitt ansvar å kalle inn til samtale i forbindelse med graviditeten, vertfall her på min skole. Hadde faktisk samtale i dagAh, ser jeg var lite nøyaktig. Rektor vet selvsagt at jeg er gravid, tenkte mer på samtale e.l I forbindelse med permisjonen. Kanskje det ikke er nødvendig? Ser for meg at jeg vil sitte ned og forklare tankene mine rundt permisjon, når jeg kommer tilbake osv.
Takk for svar![]()