Permisjon

Nissemor

Forelsket i forumet
Desemberskattene 2014
Hei jenter!

Nå nærmer det seg slutten for min permisjon. Alle planene jeg hadde for alt jeg skulle ha gjort står fortsatt ugjort hehe. Sånn går det når det å få barn er en større omveltning enn man kunne forestille seg. Nå begynner ting endelig å bli en rutine så derfor lurer jeg på; hva er på deres 'må gjøre' liste i permisjonen? Er det noe sted dere anbefaler? Noe aktivitet man må gjøre?

Hadde heldigvis ikke så mange planer for permisjonen, tror fort mye ville vært ugjort enda da. :P

Kost meg maks hjemme hver dag med den lille var eneste målet for permisjonen.
Ting kan vel gjøres etter permisjonen og ?

Men er det noe du var glad for at du gjorde eller anger på at du ikke gjorde? Trenger ikke være noe stort, kan også være små ting :)

Glad for jeg ikke hadde for mange planer og dermed kunne kose meg med lillemor og ta ting i ho sitt tempo :-)

Mine to forrige permisjoner hadde jeg planer om å besøke mine oldemødre ofte ,helst en gang i uka.. Men ble vel nærmere en gang i mnd.. Også skulle jeg vaske hovedrengjøring, det ble aldri no av:) det jeg fikk gjort til jeg skulle begynne var å lage masse hjemmelaget grønnsakssuppe med pølsebiter i og frøs ned,det var lettvint når man begynte å jobbe.. Med nr 3 nå så skal søstra få nytt rom og resten av tiden skal få hverdagen til å henge i hop:)

Mine to forrige permisjoner hadde jeg planer om å besøke mine oldemødre ofte ,helst en gang i uka.. Men ble vel nærmere en gang i mnd.. Også skulle jeg vaske hovedrengjøring, det ble aldri no av:) det jeg fikk gjort til jeg skulle begynne jobbe var å lage masse hjemmelaget grønnsakssuppe med pølsebiter i og frøs ned,det var lettvint når man begynte å jobbe.. Med nr 3 nå så skal søstra få nytt rom og resten av tiden skal få hverdagen til å henge i hop:)

Back
Topp