Permisjon

diruT

Gift med forumet
Fekk brev i dag om at eg har fått innvilga permisjon til august neste år, DEILI! [:D] 

Berre for at eg syns han er litt liten når han er 1 år... Går heilt fint å ha dei i bhg då, men siden vi har anledning til det har eg lyst til å vere heime litt lenger! [:)] 

Å det hørtes kjempedeilig ut!! [:)]
Det kunne jeg tenkt meg også, men jeg må nok jobbe... Men håper at jeg kan få gå ned til 60% stilling, ihvertfall det første året. Heldigvis er det mamma og svigermor som skal passe henne det første året, det er jeg veldig glad for!! [:D]

Så bra da[:)]

For min del gleder jeg meg masse til Gabriel begynner i barnehage. De lærer så masse av de andre ungene pluss at jeg allerede kjenner jeg begynner å bli litt rastløs[&:][:D]

heldig du er a... jeg fikk nettopp vite at jeg mistet en månede av permisjonen min så jeg begynner og jobbe 3 desember.[:'(] jenta mi skal ikke begynne i bhg før januar for det da for sambo har en uke perm i desember og jeg tar en uke ferie uka før jul og svigemor skal ha ho en uke..

skal ikke ha mer enn 40% bhg da for svigemor ville ha ho tre dager i uka.. ho er sååååååååååå snill.. skal ha fagprøva neste vår i bhg og mest sannsynelig så fikk snuppa plass i den bhg jeg jobber i, det var egentlig litt dumt for kan bli litt vanskelig da med den prøva.....[&:]

Så bra å ha svigerforeldre som stiller opp! Kjempebra at Emilie å få være sammen med besteforeldrene[:)]

har såå lyst til at ho skal ha et bra forhold til alle besteforeldrene hennes så vi bruker mye tid sammen med de...[:D] er hyggelig...

ORIGINAL: diruT

Fekk brev i dag om at eg har fått innvilga permisjon til august neste år, DEILI! [:D] 

Gratulerer!!
Det har jeg veldig lyst til også!! [:D]

Back
Topp