Permisjon

Nusk

Glad i forumet
Hvor lenge har dere permisjon da jenter?:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg begynner å jobbe igjen 1. April! Har 100% dekning av lønn, men skal ha noe ulønnet permisjon også! Pappan skal ha permisjon fram til midten av juli!

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå har ikke jeg fått Prinsessa mi enda. ( snaart nå termin i dag<3) Men har permisjon til februar. Så tar mannen min sine 14 uker, så tar jeg permisjon til hun starter i barnehagen i august. Fra juni til august ca, søker da om kontantstøtte.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Frem til jul. Skal nok jobbe noen søndager fom august, dog

Frem til begynnelsen av mai :-)
35 uker med 100 % lønn + ulønnet permisjon og ferie.

Skal ha til det er 14 uker igjen til sommerferien, og så tar pappaen de ukene - så tar vi ferie sammen og han begynner i barnehage i midten av august :-) Er det vi i utgangspunktet har tenkt :-)

Til februar og så skal mannen ha sine 14 uker- så får vi se om vi er auuuuper heldige og får barnehage før august hvis ikke blir det triksing med å jobbe kveld og helg, litt ferie og kanskje permisjon uten lønn.
Men vil jo helst unngå det da..

Begynner å jobbe 60% fra desember. Så har jeg gradert til mai. Så er det ferieuker, ulønna perm og jobb omhverandre til barnehagestart i august. :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her får vi ikke tatt ut pappaperm pga far er selvstendig næringsdrivende, derfor må det bli noen uker ulønnet perm på meg :-) Vi trikser det til så jeg er hjemme med snuppa til 20. April, håper selvfølgelig på bhg plass fra da, men det er jo veldig optimistisk.. Hvis vi ikke får plass fra da, så må det trikses litt med snille besteforeldre, kveldsjobbing, avspasering og ferieavvikling :-)

Jeg aner ikke hvordan vi skal trikse dette, jeg har ikke jobb å komme tilbake til og storebror på 14 mnd har heller ikke bhg plass selv om han har krav på det. Så kan ikke akkorat drive å søke på jobb når jeg ikke kan jobbe..

Det er 16 unger født i 13 og kun 5 stk som går ut av bhg, alle bhg er stappfulle

Begynner igjenn 31 januar. Valgte 100% betalt i 35 uker pluss ferie. Så tilsammen 39 uker på meg. Så er det far sin tur. Så tar eg kveldsjobb/ulønnet resten fram til småen skal i barnehage.

Jeg skal ha permisjon helt frem til august 2015, da er vesla 1 år og 4 mnd.

Jeg regner med å begynne å jobbe gradert fra september jeg, til mars 15 eller noe! Så gjør pappa det samme:)

Jeg skal begynne å ta noen ekstravakter kveld og helg fra desember når permisjonen min er over.. Så må jeg jobbe en del når mannen tar perm januar- april.. Så blir det igjen litt kveld og helg frem til barnehage start :)

Jeg skal ha permisjon til juli 2015. Og det er jeg glad for.

Back
Topp