Permisjon

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Har alle dere søkt nå? Tenkte jeg sku få ut fingeren å søke ila neste uke :) men føler at jeg er veldig sent ute ;p

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har ikke søkt enda, skrevet ferdig papirene i helga så får få kopiert de og sendt de en dag snart....her er det 6 uker før, j har igjen 7 uker til permisjon nå...:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Jeg har heller ikke søkt... Tenkte å vente til jeg har vært på neste legetime:) har ikke termin før 28 mai da!

Foreldrepenger :p hehe.

Ok, vet ikke når fristen er . Sist jeg snakket med nav sa de "så lenge jeg søker før jeg føder" så gud vet :/

Fristen er 6 uker før termin her også. Og vi bør ikke søke mye lenger før, for da kan man risikere å måtte søke på nytt med oppdatert informasjon.

Søkte for 3 uker siden ja :-)

Fikk beskjed om å søke så fort som mulig etter uke 28, og senest 6 uker før. Så jeg sendte inn søknaden for snart 3 uker siden. Håper ikke ting må gjøres igjen...

Sendte søknad om foreldrepenger, søknad om utsettelse pga. ferie og arbeidsgivers opplysninger om lønn i samme slengen forrige uke :)

Jeg har heller ikke søkt... Tenkte å vente til jeg har vært på neste legetime:) har ikke termin før 28 mai da!

Samme termin som meg :) jeg skal til legen 3 mars, og får bekreftelse på overstått 26 uker da! Så sendes papirene :) deilig å tenke på!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har holdt på med den i kveld og poster papirene i morgen :)

Sendte den når jeg var i uke 28 for da har jeg fått jordmor til å skrive også! Så da sendte jeg likeså godt alt da! Alt som er unna gjort er godt :)

Skal til legen på kontroll på torsdag og skal da be om bekreftelsepapirer på svagnerskap, sender søknaden rett etterpå tenker jeg. Om jeg bare får kommlet meg til å skrevet ut og fylt ut papirene som da er søknaden;-) er da nesten 29 uker på vei.

Ja, sendte avgårde papirene på torsdag. :)

Jeg sendte min for 2uker siden. Sist gang sendte jeg tidlig inn, men pga lav bemannig, sommerfeire osv så endte jeg opp med å ikke få svar eller penger før gutten var en måned gammel. Har fått beskjed om at det kan ta opp til 12 uker med behandlingstid denne gangen også, så nå håper jeg alt går i orden før fødselen:)

Samme termin som meg :) jeg skal til legen 3 mars, og får bekreftelse på overstått 26 uker da! Så sendes papirene :) deilig å tenke på!!!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har time 10 mars, så får vel bekreftelsen da tenker jeg :)
Skal bli godt å bli ferdig med det da!

Back
Topp