Permisjon

megbaremeg!

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg koser meg hjemme om dagene og synes tida går så alt for fort. Lurer litt på om jeg skal utvide permisjonen med et år ulønna, det er jo bare nå jeg har små unger :)

Hvor lenge skal du være hjemme? Koser du deg eller savner du jobb?

Må legge til at jeg trives godt i jobben min, men deilig med rolige dager hjemme, skikkelig middag hver (nesten) dag ;) og overskudd til alt som skjer på kvelden :)

Begynner allerede igjen om rundt 2mnd:eek::( Så har jeg 1mnd igjen til høsten før hun begynner i barnehagen.
Tiden går altfor fort og skulle ønske jeg bare kunne bli hjemme for alltid, tehe. Trives også godt i jobben min, men trives så godt hjemme med min lille

Permisjonen min er ferdig siste april :( fra da av skal pappaen være hjemme. Gruer meg til å begynne igjen. Føler meg ikke inkludert av kollegaene.. begynner heldigvis i ny stilling til høsten igjen, så overlever vel noen mnd til med den gjengen...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir hjemme til juli. Så tar pappaen 3 mnd, så tar jeg mine 5 uker ferie. Med litt hjelp fra famen begynner hun ikke i barnehage før januar 2015 tidligst. 15 mnd gammel :)
Men de 3 mnd pappa har perm, har man jo en time kortere arbeidsdag med ammefri, som jeg skal benytte meg av, (med håp om at jeg fortsatt har melk, noe jeg er ganske sikker på), så da blir det jo ikke sååå lenge på jobb :)

Jeg/vi har vært fast bestemt på at jeg er vekke fra jobb i 2år. Jeg skal dog ta litt ekstravakter i min ulønna permisjon,det være seg kveldsvakter og evt.natt. Vi storkoser oss,og jeg savner ikke jobben:)

Her blir nok vi begge hjemme tenker jeg. Ryggen min var topp som gravid. Vinter 2011 datt jeg ett stygt fall. Ryggen min ble verre i 2012 men tenkte at det var sånn standard med korsryggen. 2013 når jeg var 15 uker på vei fant kiropraktor at jeg har en skade i ryggen. Er noe galt med ryggvirvelen. Merket ingenting som gravid, men kom etterpå. Å bære tungt forann hjelper! Men å stå, sitte og ligge blir det ille og til tider besvimmer jeg nesten. Kan være slik svimmel i 12 timer :(
Så blir nok sykemeldt når far skal ha perm eller ufør om det er så ille min kiropraktor tror :O

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Bynner å jobbe 1.august....... :/
Permisjonen er over 8 juni (tror jeg det var...)
Men så har eg 9 daga ferie tilgode fra i fjor og da er det en uke igjen til jobben min tar ferie (fastsatt ferie hele juli) så den uken blir ulønnet perm...

Saaaavner jobben masse,masse men stoooorkoser meg hjemme me lille :)
Men blir litt lat av all denne kosingen ;)

Om ikke lille gullet får bhg plass i august vet jeg ikke hva vi gjør..... :o

Men så veit eg ikkje kor eg blir å jobb når eg ska tebake, har fast i kommunen men arbeidsplassen som jeg har hatt eksisterer ikke lenger til høsten....

Skal begynne på jobb igjen 29. juli. Har 10 uker ferie til gode og håper å få fordelt disse så jeg kan ta de når mannen er ute på jobb. Så satser på barnehagestart i april 2015.

Begynner trolig 60% fra januar 2015. Hvis ikke jeg venter enda lenger. Har avtale med jobben at jeg kommer tilbake når jeg selv ønsker det! :-) Fryktelig glad i jobben min, men enda mer glad i barna mine! Så når jeg har muligheten til å velge, blir valget lett! ;) Vet det er mange som ikke har noe valg!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det tar jeg på sikt ;) jeg har vært hjemme (studert litt i tillegg deler av tiden + hatt enn50% stilling der ungene kunne være med/jobber hjemmefra) siden jeg fikk første for snart seks år siden :) kanskje jeg tar noen kvelds- og helgevakter når jeg ikke lenger ammer. Men full jobb er nok en stund til. De andre har begynt barnehage på deltid når de var 3,5 år, det blir nok det samme med han her, tenker jeg :)

Skal egentlig begynne i slutten av mai, men lurer på å utvide den litt med noen uker bare. Vi har ikke sjans i havet at jeg er hjemme ettersom jeg drar inn 2/3 av inntekten. Om vi ikke får bhg-plass er det mannen som må være hjemme. Om vi får bhg-plass skal vi prøve at lillebror passerer ett år iallefall før han begynner. Vi baker inn litt ferier og noen få uker ulønna. Jeg synes hver eneste uke man kan være hjemme før denne tidlige bhg-starten er gull verdt :)

her skal jeg iallfall gå hjemme til midten av august, men om vi ikke får barnehageplass blir jeg gåendes lenger hjemme.... kjenner jeg koser meg mye mer hjemme denne gangen enn første gang.. nyter dagene, de bare flyr avsted desverre:/

Jeg skal tilbake i jobb 15 sept.da har jeg tatt noe ferie å 10 uker ulønna perm. Far skal ha pappaperm ut desember... så er planen bhg i januar... meeeeen.... tror jeg vil ta et halvt år til hjemme...:):) siste barnet, og med tre stk på sfo å bhg blir det mye utgifter av d også!!håper jeg kan få til det vertfall... savner Ikke jobb:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp