Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan noen hjelpe meg, jeg har termin 1 juni, når skal jeg da ut i permisjon? ?Blir ikke enig med med meg selv hvordan jeg skal rekne ut dette! !
Vi skal gjøre på følgende måte: 100% utbetalting, dvs den korteste permisjonen. Jeg tar alle mine uker først, før jeg tar 4 uker ferie jeg ikke får tatt i år, og ca 1 uke permisjon uten lønn. Så tar mannen sine uker, og vi passer på at pemisjonen hans starter slik at den slutter den dagen vi går ut i avspasering og ferie (begge er lærere). Litt ut i august begynner vi å jobbe igjen, og babyen, som da er 1 år og 2 mnd, begynner i barnehage. I forhold til permisjon, føler jeg alt klaffer veldig bra denne gangen.
Okei, takk for tips. Tror vi må sette oss ned med kalenderen å se litt. Jeg tviler på at vi får barnehage plass i den barnehagen vi ønsker så vi vurdere litt at jeg går hjemme 1år og bare jobber litt kvelder og helger evt
Termin helt i slutten, ja.Bare lurer på når i juni terminen din er? Er i samme situasjon som deg, men mangler 3 uker på å få det til å gå opp uten ulønna neste juni. Har du termin i slutten av juni kan det være det som er grunnen.
Jo, man har rett til ulønnet, absolutt. Men du har ingen arbeidsgiver i ryggen om du skulle være uheldig å bli langvarig syk. Du står på bar bakke. Så kan man spørre seg om sannsynligheten for å bli syk er stor i akkurat disse 10 ukene. Sjansen er liten selvsagt.