Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vi skal i allefall gjøre det slik:
-Jeg får permisjon fra ca 21 april og til 28 desember. Tar litt ulønnet slik at jeg blir hjemme til over nyttår. Så tenker jeg å begynne å jobbe litt kveld og helg, slik at mannen kan utsette permisjonen sin en stund. Hvor lenge vi skal gjøre det slik er vi litt usikkre på. Men planen er at lillebror skal være hjemme til barnehagestart i August 2015. Med litt permisjon med og uten lønn og ferie skal vi nok få det til
Har perm fra 18 April tom 15 januar inkl ferie. Er hjemme med ulønnet til barnehagestart august 15. Skal planlegge bryllup også til Mai 15
Mannen skal uligens ha noen ukernår jeg har ferie sommeren 14. Å skal ha hver fredag fom august 15 tom juni 15, så slepper mini full uke i bh.
Så greie løsninger - vi tror vi har kommet frem til at jeg tar de 35 ukene jeg kan. Går på perm 5 mai og frem til 12 januar. Tar ulønnet perm frem til midten av april 2015, og begynner å jobbe mens mannen er hjemme i sine 14 uker. Da er vi kommet til sommeren, og vi tar ut 4 uker ferie, så kan poden begynne i bhg i midten august
Jeg får vært hjemme i nesten ett år, men det krever jo at vi sparer en del penger i de kommende månedene for at dette skal la seg gjøre
Vi skal velge 100% lønn. Jeg skal ha mine uker + felles ukene. Deretter skal jeg gå i ulønnet permisjon frem til jan 2016 eller august 2016. Mannen skal ha permisjon sommeren 2015.
Jeg tar fullt fra tre uker før fødsel - slutten av november. Dette inkluderer 5 uker ferie som forlenger permisjonen. Så tar mannen tre dager permisjon i uken og jeg to dager. Så får jeg jobbet litt. Sånn holder vi på i 20 uker, da er vi i slutten av april 2015. Så skal mannen ha de to ukene han har igjen av permen sin + fem uker ferie. Så skal jeg ha fem uker ferie og da er vi nesten i august 2015
Tror jeg tar permisjon og ferie sånn at jeg er hjemme frem til februar så tar samboer sine 14 uker sammenhengende da mens jeg jobber, så tar jeg resten av permisjonen fra mai og frem til juli 2015, da satser jeg på 5 uker ferie og da går det akkurat til Bhg start i august!
Er student, så bli litt annerledes. Jeg skal ta all permisjonstiden, mens han tar bare de to ukene rett etter fødselen (+ opptjent overtid + ferie en gang)
Noen som skal være hjemme til barnet er 2-3 år? Ønsker å være det, men aner ikke hvordan vi skal løse det. Hadde gjerne ventet med å sende barnet i barnehagen til det er tre år.
Hadde nok vært fint, men kjøpte hus for ikke så lenge siden og babyen trekker nok litt penger hun også, så må nok bli ferdig med studiene og komme meg i jobb. Trenger også ny bil viss det skal vær mulig med et nytt tilskudd også en gang
Sniker fra juni!
Jeg skal ta 35 uker i strekk, i tillegg til 4 uker ferie. Deretter skal far ta gradert 2 ganger i uken i 28 uker og jeg jobbe et par ganger i uken.