Permisjon!!! :)

MTDC

Forumet er livet
VIP
Da var jeg i gang med permisjon igjen:) Skal jobbe litt likevel, men jeg håper inderlig at jeg greier å bli ferdig med maling, vask og baking til jul likevel:):)

Hvordan ser dagene deres ut for tiden?
 
Da var jeg i gang med permisjon igjen:) Skal jobbe litt likevel, men jeg håper inderlig at jeg greier å bli ferdig med maling, vask og baking til jul likevel:):)

Hvordan ser dagene deres ut for tiden?
Da må du kose deg så godt du kan:) jul blir det lell;-) her har vi late dager, har begynt pyntingen til jul og gleder meg masse til bakingen starter!:) i dag skal jeg til frisøren!! Jippi!! Forhåpentlig blir jeg fin til jul;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da må du kose deg så godt du kan:) jul blir det lell;-) her har vi late dager, har begynt pyntingen til jul og gleder meg masse til bakingen starter!:) i dag skal jeg til frisøren!! Jippi!! Forhåpentlig blir jeg fin til jul;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
Frisør hørtes deilig ut:)
 
Da var jeg i gang med permisjon igjen:) Skal jobbe litt likevel, men jeg håper inderlig at jeg greier å bli ferdig med maling, vask og baking til jul likevel:):)

Hvordan ser dagene deres ut for tiden?
Må ikke slite deg helt ut nå, da. :)

Her drives det med planlegging av julepynting og jul generelt. Får ikke pynta før jeg får sortert leker i stua, og da tror jeg at jeg trenger flere plastbokser.. får kjøpe i morra. I dag har A fri fra bhg, så er så tungvindt å dra rundt omkring. Han er nemlig helt rå på impulsshopping. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Må ikke slite deg helt ut nå, da. :)

Her drives det med planlegging av julepynting og jul generelt. Får ikke pynta før jeg får sortert leker i stua, og da tror jeg at jeg trenger flere plastbokser.. får kjøpe i morra. I dag har A fri fra bhg, så er så tungvindt å dra rundt omkring. Han er nemlig helt rå på impulsshopping. :p

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
Hihi:) Nei, skal nok slappe av lott også:) Nå er det min tur til å spise frokost og så skal vi ut på tur:)
 
Så deilig med permisjon igjen da. :)
Her holder vi på å rydde og ommøblere så dagene går med til det. Vi har alt for mye ting og tang og leker alle veier. Blir gal!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hihi:) Nei, skal nok slappe av lott også:) Nå er det min tur til å spise frokost og så skal vi ut på tur:)
Hvordan har dagen vært?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her går dagene til å være sykepleier. Samboer er syk og lille gull har ikke vært så veldig i form heller. Så juleforberedelser får bare vente enn så lenge :)
 
Hvordan har dagen vært?


Sent from my iPhone using BV Forum
Den var ikke all verden!:( Skikkelig kvalm (ikke gravid, bare syk) så etter vi hadde gått tur la jeg meg til å sove, så var det møte på jobb og så middag hos foreldrene mine. Hjem og lage julekort og bestille fremkallinger til sent på kveld.

I dag er det mye bedre:) Vært på helsestasjonen hos fysioterapeut og etter det har Cecilie bare sovet, så nå skal jeg kose meg med boka mi. Etterpå blir det rydding og litt jobb...
 
Så deilig med permisjon igjen da. :)
Her holder vi på å rydde og ommøblere så dagene går med til det. Vi har alt for mye ting og tang og leker alle veier. Blir gal!


Sent from my iPhone using BV Forum
Høres alt for kjent ut!
 
Back
Topp