Er det nokon som veit om ein reknar med raude dagar i permisjonstida eller om ein ser vekk ifra dei? F. Eks om det er fem raude dagar i permisjonstida, om ein då legg disse til lengda på permisjonen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg leste et sted at man bør ta ferie når det er rød dager feks i påsken. Slik at man bare bruker enkelt dager av ferien og ikke hele permisjonsuker. Slik at man får forlenget det.
Tror de blir regnet som en uke ja. Så tror du går ut i perm hele den uka, for tror det regnes nok som mandag til fredag uke, ikke onsdag til onsdag uke. Men ville nok hørt med noen som kan det. Nav har vist en fødselspermisjon tlf man kan ringe. Der de kan alt om perm.Eg har termin 22.01, med permisjon tre veker før må eg gå ut 1.1, dette er ein rød dag+ ein onsdag. Dei to dagane i den første veka, blir det rekna som ei veke?
Vi som jobber turnus og ikke har fri på helligdager får ihvertfall utbet helligdagstilleggene også når vi er i permisjon, hvis det er arb.giver som betaler permisjonspengene
-Bruker BV app'en
-Termin 5. Januar 2014 ♥
Det var et lurt tips! Tusen takkJeg leste et sted at man bør ta ferie når det er rød dager feks i påsken. Slik at man bare bruker enkelt dager av ferien og ikke hele permisjonsuker. Slik at man får forlenget det.