Permisjon

Oktoberjenta

Elsker forumet
Når skal dere jenter ut i permisjon? Regnet ut at det er rett under 7 uker til jeg skal, og det er faktisk ikke så lenge til. Vi nærmer oss nå:) og som jeg gleder meg til oktober.

Jeg skal i slutten av september (siste uka tror jeg), så er enda litt over 8 uker for min del, men ja, det nærmer seg veldig nå :)

Første dag i permisjonen er 11. september. Men tar ut par feriedager før, så siste arbeidsdag er 6. september.. 5 uker og 4 dager til :-)

Sent from my GT-P7500 using BV Forum mobile app

Føder sent i okt her....så 1.permisjonsdag er 4.okt:)

Fikk vite i dag jeg kan få 2år ulønnet permisjon i tilegg til lønnet...jaggu ikke værst!:D

Startar i perm 22.september:-) ikkje så altfor lenge igjen:-)

Så deilig då:-) det kunne eg også godt ha tenkt meg:-)

Perm starter 30.september.

Søker Nav 22. August etter neste JM time. Har glemt belrefteøsesbrevet siste gangene

Her begynner permisjonen 23 sep, så ikke lenge til nå.:) 8 uker igjen. skal ha 1 uke ferie i august. Så der 7 arbeidsuker igjen:)

Siste arbeidsdag før permisjon er egentlig fredag 13. september. Skal ha ferie nå i 3 uker, så får se hvordan formen er etter det, og om det blir mer jobbing på meg :)

22. september :) Er sykemeldt nå da så det blir nok ikke store forskjellen, men skal bli godt å få statusen "i permisjon" i stedet for "sykemeldt".

Back
Topp