Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å beregne det når jeg før jeg begynte å jobbe mottok dagpenger og etter at jeg begynte å jobbe (fra 2. mai) har variabel inntekt da jeg kun er ekstrahjelp og ikke faste timer, har tarifflønn med ub-tillegg så inntekten kan variere veldig.. Er ikke så god med sånne ting, synes det er så vanskelig Hadde vært lett om inntekten var den samme hver måned heheDu kan beregne det på Foreldrepengeveilederen på NAV.no
Skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å beregne det når jeg før jeg begynte å jobbe mottok dagpenger og etter at jeg begynte å jobbe (fra 2. mai) har variabel inntekt da jeg kun er ekstrahjelp og ikke faste timer, har tarifflønn med ub-tillegg så inntekten kan variere veldig.. Er ikke så god med sånne ting, synes det er så vanskelig Hadde vært lett om inntekten var den samme hver måned hehe
Skal sannelig ikke være lett Hvordan regner dem det ut da tro?Slik har jeg det også, har jobbet veldig varierende, og har UB-tillegg, og kontrakten fra april sier 80%, men jeg jobber egentlig mer enn det nå dem siste mnd..