Permisjon

Kværuline

Forelsket i forumet
Hvordan tenker dere å løse det?
Og har dere 80 el 100%
Og når tenker dere oppstart i barnehage?

Her har vi 100%.
Tror det blir til at pappan bare har de 3 mnd, og jeg resten. Tenker å gradere permisjonen etter hvert, kanskje fra aug eller så. Vil egentlig ikke at lillegull skal begynne i barnehagen før aug -14.. Så da får vi se hvordan vi får trikset til ;) Egentlig kunne jeg tenkt meg bare jobbe kanskje 50% til hu er kanskje skolealder ;) Elsker å se utviklinga og å være mamma, og vil gjerne være der mest mulig. Men er jo ikke så lett å avse såpass mye lønn i dag...

Vi har 80%, så med ferie blir jeg hjemme ut året. Er heldig og har en arb.giver som betaler mellomlegget fra 80-100%. :)
Vi har fått plass i bhg fra 15.desember, men gubben skal ha sin permisjon når jeg er ferdig. Om den blir hel eller gradert vites ikke ettersom han aldri får bestemt seg.:p

Jeg har 80%. Har tenkt å ha barnehageplass fra januar 14. Det er en liten familiebarnehage på ca 7 barn. Jeg jobber 80% i fleksiturnus og har 1 dag fri pluss at jeg kommer til p jobbe litt kveld. Mannen min tar litt perm 1 dag i uka fn liten stund. Da blir det ikke fulle dager eller hele dager på lillegull med det første. Skulle gjerne gått lenger hjemme, men slik har vi valgt det.

Vi har 100%, og jeg tar ferie i juni, så skal være hjemme til midten av oktober... Så er det mulig jeg tar litt ulønnet permisjon før fruen tar sine 3mnd.. Hun skal ha gradert da, siden hun jobber turnus fant vi ut at da får jeg til å jobbe 100 % (hvis jeg får meg jobb da,vel å merke), og så jobber fruen 50 og har 50 permisjon... Lille skal ikke begynne i barnehage før august 2014.. Helst ville jeg hatt henne hjemme til hun blir to, men det lar seg nok ikke gjøre... Håper jeg får fortsette å jobbe der jeg jobba før perm (kontrakten min går ut nå i august), hvis jeg får fortsette der kommer jeg til å søke henne inn der... Eller, kommer til å søke henne inn i den barnehagen uansett, for de som jobber der er fantastiske, men håper jeg får være der også... Da kan hun ha litt kortere dager og sånt... Kommer uansett til å jobbe på en annen avd...

Har 100% skal begynne og jobbe igjen i oktober egentlig, men tar først ulønnet ut året, så er pappaen hjemme januar februar mars, så da jobber jeg, og så tar jeg ulønnet igjen fra april-august.så håper på barnehageplass høsten 14. Heldigvis fra april får jeg jo kontantstøtte(5000)å det kommer godt med:)

Back
Topp