PepsiMax^^
Betatt av forumet
Skal dere ha 80% eller 100% permisjon..? Jeg er så usikker på hva jeg skal ta! Vil jo være hjemme lengst mulig, men vil jo ha litt penger da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I tillegg så vil mannens lønn være 100% også, så om han tjener en del mer vil det absolutt lønne seg for alle å ta 100% permisjon, og heller ta ut ulønnet permisjon i etterkant. Dersom man tar ut all permisjon med en gang har man krav på ulønnet permisjon inntil et år etter at man er ferdig med den lønnede permisjonenSkal ha den korteste permisjonen med 100% lønn. Det gir en utbetaling på ca. 10 000 kroner mer enn den andre varianten. Trenger jeg ekstra permisjon så tar jeg den derfor ulønnet (fordi det lønner seg )
For vår del taper vi mye på å kun få 80% av lønnen. Det utgjør en god del or mnd og vi tjener på å ta resten av ukene uten lønnHvordan mener dere det lønner seg å ta den korteste permisjonen med full lønn, for så å være hjemme uten lønn? Hvis man planlegger å ta ulønnet permisjon altså.
Jeg tar den lengste permisjonen med 80% lønn, og evt litt ulønnet permisjon i tillegg hvis det trengs
Jeg skal ha 80%. For meg utgjør dette lite i forhold til utbetaling, da jeg bruker mye av lønnen til pendling. Samtidig gir det ti uker til hjemme.