permisjon!! :)

Leeno

Forelsket i forumet
Endelig er det permisjonstid her i huset også - herregud så godt det skal bli.:)
Har hatt 8 timers dag i dag og er totalt ødelagt i området "der nede", kjennes ut som det stikkes kniver oppi greiene. Er det dette som er bekkenløsning kanskje?? I tillegg kjennes det som om hoftene er på vei ut av leddene sine. Så denne kroppen skal legges på lading og hviling og alt det der! :)

Nå ble dette litt sytete ser jeg, men EGENTLIG skulle det være et HURRA -PERMISJONS innlegg!! ;)

Så bra du beg i permisjon, må nyte tiden nå da og ta godt vare på deg selv :)

Endelig er det permisjonstid her i huset også - herregud så godt det skal bli.:)
Har hatt 8 timers dag i dag og er totalt ødelagt i området "der nede", kjennes ut som det stikkes kniver oppi greiene. Er det dette som er bekkenløsning kanskje?? I tillegg kjennes det som om hoftene er på vei ut av leddene sine. Så denne kroppen skal legges på lading og hviling og alt det der! :)

Nå ble dette litt sytete ser jeg, men EGENTLIG skulle det være et HURRA -PERMISJONS innlegg!! ;)
Nå fortjener du virkelig permisjon:-) Håper du får hentet deg litt inn før babyen kommer:-) Kos deg masse! Også må du bruke mye permisjonstid på å skvaldre med oss som er her inne;-)

Nå fortjener du virkelig permisjon:) Håper du får hentet deg litt inn før babyen kommer:) Kos deg masse! Også må du bruke mye permisjonstid på å skvaldre med oss som er her inne;-)

STOR fare for at det blir en del skravling her med dere jenter ja!! :) Nå skal dagene og ukene NYTES!! :)
Kos dere masse dere også! :)

STOR fare for at det blir en del skravling her med dere jenter ja!! :) Nå skal dagene og ukene NYTES!! :)
Kos dere masse dere også! :)
Hihi:-) Herlig:-) Vil ikke kose meg mer jeg nå;-) Vil ha auau;-) Alt klart så fødselen må gjerne starte:-)

Back
Topp