permisjon

babylykke nr2

Flørter med forumet
Mangen som har begynt på mammapermisjonen?
Her begynner jeg på lørdag:) Har ferie nå, så er hjemme. Men på lørdag er det akkurat 3 uker til termin. Ikke lenge igjen no:)

så herlig! Da er det virkelig ikke lenge igjen!! Hva skal du gjøre i permisjonen? Jeg startet permisjonen den 13, og i dag er første dagen hjemme alene. Gjett hva jeg har gjort??!? Jepp, sovet :D storesøster tok bussen til skolen for første gang i dag!! <3 1.klassingen min ><3 :) stolt mamma!>

hmm veit ikke helt. blir vel å gjøre alt klart ( noe det nesten er allerede) Burde vel sovet litt jeg og, men har ikke ro i kroppen. Gubben skal bygge en redskapsbod før bebisen kommer. Så vi får plass til alt skrot og rot. (gu kor mye man samler på!) Jeg er veldig klar nå,samtidig som man bør nyte den litt roligere tiden før han kommer.
Må si jeg kjeder meg litt om dagene også.....

Er sykemeldt og har faktisk glemt hvilken dato permisjonen starter :-p
Men jeg har ikke termin før 29. sept da, så det er litt igjen enda!
Jeg har mye vondt i bekkenet, så dagene er ganske rolige her!
I går gjorde jeg INGENTING, i dag har jeg spist lunch med ei venninne og trasket bittelitt i byen før jeg hørte sofaen ropte på meg helt hjemmefra!
Nå må jeg slappe av litt før jeg henter storebror i bhg! =)

Permisjonen begynte i går, men jeg har hatt 3 uker ferie nå i forkant, så jeg har nytt herrens glade dager en stund allerede. Deilig!
Fikk vært og shoppet bilsete i går, så nå begynner jeg å få alt på stell. Tror jeg, i hvert fall..
Har stadig større problemer med bekkenet, så tenker det blir veldig rolige dager fremover med scrapbooking og slike fornøyelige ting. Ikke lenge igjen til jeg får en ny sjef i livet mitt, så jeg får benytte den fritiden jeg har mens der ennå er tid..

Lykke til fremover, jenter! Vi går en spennende tid i møte.

Skal jobbe ut neste uke også, og så starter permisjonen! Nærmer seg med stormskritt!

Back
Topp