Permisjon

Lykke.

Forelsket i forumet
har noen begynt å tenke på permisjonstiden? Her begynte å tankene å svirre i det testen var positiv- ettersom vi får barn i november og ikke kommer med i neste års hovedopptak til barnehageplass må en begynne å trylle litt for å få kabalen til å gå opp.

Jeg vet at jeg ønsker å være hjemme så lenge som mulig for det å begynne på jobb før knøttet er ett år er for meg uaktuelt. Men så var det disse pengene da- vinne i lotto kanskje? ;-)

Det hadde vært litt kjekt å høre litt om hvordan dere andre tenker å løse det? :)

Aner ikke! Håpe på det beste? huff!

Evt at jeg får meg en kveldsjobb også må samboeren min slutte tidlig hver dag! hehe.. 

Nei, får se hvordan det løser seg ja! :)

Har egentlig ikke tenkt så mye på det med bhg ennå, men her vi bor er det vanlig at man kan søke plass på vanlig opptak, og slippe å betale før man faktisk tar den i bruk. Dermed blir vi vel å søke innen 1. mars neste år, men ønske plassen fra nov/des eller noe, alt etter hvordan vi legger opp permisjonen. :)

Da jeg hadde permisjon med datteren min sparte jeg noen uker (tok ut ferie i permisjonen og sparte de ukene) til å kunne jobbe 80 % en stund etter at hun begynte i barnehagen. Dermed hadde hun og jeg fri hver onsdag, og det var deilig for oss begge. Lurer litt på å få til det samme med denne. :)

Ellers slo det meg plutselig at jeg ikke trenger å spare feriedager til julen - da har jeg fri gitt! :D

Back
Topp