permisjon

Er litt usikker på når det skal gjøres, men en skal vel søke arbeidsgiver om permisjon ca 3 mnd før en tar permisjon, så det blir vel noe i samme tidsperioden kan jeg tenke meg. De kan sikkert kikke innom nettsidene til NAV, trygd eller ta kontakt med ditt lokale kontor for bedre svar.

Hos Arbeisgiver må en søke 3 mnd før du skal ut i permisjon,må trekke fra 3 uker før terminen da starter du barselpermisjonen.Skjema til Trygdekontoret kan d sende før eller etter du har født.[:)] Håper jeg ikke tar helt feil nå men er sikker på at det er sånn.

har ikke søkt enda jeg...burde søke snart jeg da...

ORIGINAL: Ada81

ORIGINAL: Jessi06

Hos Arbeisgiver må en søke 3 mnd før du skal ut i permisjon,må trekke fra 3 uker før terminen da starter du barselpermisjonen.Skjema til Trygdekontoret kan d sende før eller etter du har født.[:)] Håper jeg ikke tar helt feil nå men er sikker på at det er sånn.

Takk for opplysningen!
Da må jeg søke innen 5.mai fant jeg ut:)

Opplyse deg om at føder du før termin mister du de 3 barselukene,permisjonen din blir mindre,men det vet du sikkert,så knip igjen he he.Tror ikke mange føder på termin.Jeg mistet mine 3 uker,snuppa ville ut før termin...Syns det er tullete,er min mening [:@] Mister jo liksom tid med babyen da.

Back
Topp