Permisjon - what to do?

BT16

Andre møte med forumet
Hadde siste dagen på jobb i går, og 3 uker til termin :D Kjempedeilig siden jeg har jobbet 100% hele svangerskapet og 80% de siste 3 ukene. Skal bli godt med litt avslapping nå. Har enda en del som skal ordnes klart og vaskes. Og jeg SKAL til frisøren før fødsel.

Er likevel redd for at dagene skal bli lange, da mannen jobber og jeg ikke er spesielt i form til å gå rundt i byen f.eks. Har dere noen gode forslag til tidsfordriv "mens man venter"? Vil at de siste ukene skal gå superfort, så vi får hilse på den lille <3
 
Jeg sover ass. Slapper av og tar alt helt piano.... (Skal sies at jeg sover dårlig og derfor tar igjen det meste på dagtid...). Ellers blir det det husarbeidet jeg orker den dagen som står på agendaen...
 
Slapper av og møter venner.. Eller ser på tv, så er plutselig kl "mannen kommer hjem" og etter det går alt så fort også
 
Jeg rydder i huset, lager middag, lager mat til frysing, strikker, prøver å rydde i gamle bilder og få orden på dem, for jeg tror at ellers vil jeg aldri få tid til det :D Fint å ha et godt system før babyen kommer, da det sikkert vil bli masse nye bilder :D
Jeg tenkte å lese litt mer, men har ikke fått tid til det ennå :D har vært i permisjon i ca. 10 dager allerede. Det var bare den første dagen at det føltes rart, men nå er det bare deilig :) Nyt nyt nyt!
 
Jeg hviler og sorterer. Går på kontroller. Prøver å finne på noe greit med storesøster på snart fire når jeg orker.
 
Ukas høydepunkt her er timen med jordmor så her skjer det veeeeldig lite! Vært sykmeldt siden februar pga høyt blodtrykk så jordmor sier jeg skal være flink å hvile så det ikke stiger mer nå før fødsel (11 dager til termin). Timene flyr avgårde selv om jeg ikke har noen planer her:p
 
Har du smart tv? Se reiseskildringer på youtube og drøm deg bort i hvor du vil reise neste år.
 
Jeg har ikke nok tid og ork til å få ferdig alt jeg vil, lese alt jeg vil, strikke og sy alt jeg vil, ordne og planlegge alt jeg vil - i tillegg til all den avslappingen jeg må drive med hele tida.
 
Jeg føler nesten dagene har for få timer :p har vært sykemeldt siden mai, å går ut i permisjon nå på onsdag. Men timene strekker ikke til. Føler det er så mye mer jeg skulle gjort før jeg gikk til sengs på kvelden.
(Ting tart tid her, fordi jeg har kraftig bekkenløsning å influensa med bihulebetennelse)
 
Jeg prøver å rydde litt hjemme, sover/ligger mye på sofaen, er litt ute og shopper. (Aaaaalt for mye)
Har vært i litt bedre form de siste to ukene enn til nå i svangerskapet, så jeg og samboeren har vært litt ute og tuslet i byen og spist litt på ulike restauranter, for å ha litt kjærestetid før baby kommer. Vært sykemeldt siden før jul, så har vært godt å ha noen gode dager.
 
Eg starta første dagen i permisjon med å gå på kafé og time til hudpleie! I morgen skal eg på fotpleiespa.... Gleder meg!!

Prøver ellers å gå en tur i løpet av dagen, og ikkje minst å sove en liten lur på dagtid da nattesøvnen ikkje er den beste for tida.
 
Første dagen ble brukt til: omtrent ingenting ;) Deilig! Blir vel fort vant til at jeg kan ta meg bedre tid og hvile mer - så kan aktivitetene og husarbeidet fordeles utover. Gleder meg til å ha en liten å dele dagene med! :D
 
Back
Topp