Permisjon og omsorgslønn

Ranveig!

Forumet er livet
Aprillykke 2016
Eg har termin i april og skal då ha permisjon frå studiene (studerer via NAV, har vanlegvis AAP, men skal då over på foreldrepengar som "alle andre").

Eg har imidlertid og omsorgslønn frå kommunen (pga ekstraarbeid med funksjonshemma barn). Det er jo arbeid det ikkje er mulig å ta permisjon frå, så eg går ut ifrå at den lønna berre skal fortsette som normalt gjennom permisjonstida sidan eg jo må fortsette å gjere jobben? Er det tilfeldigvis nokon som har erfaring med dette?

Jeg ville kontaktet nav. Du kan feks spørre på nav foreldrepenger på facebook, der har de god peiling på slike ting.

Ja, eg har snakka med NAV (chatten kunne ikkje svare). Konklusjonen blei i alle fall at sidan eg fortsetter å gjere jobben (altså ta meg av mitt eldre barn) sjølv om eg har permisjon frå studiene, så det er ingen grunn til at det skal påvirke foreldrepengane på noko vis. Blei råda til å skrive på søknaden at eg mottar omsorgslønn, sånn at eg kan melde det som tapt inntekt viss den likevel skulle forsvinne. Då kan eg jo kreve meir i foreldrepengar.

Back
Topp