Permisjon og offtenlige helligdager

Ja, desverre :( Det som lønner seg er å ta ut ferie når permisjon faller på helligdager, men vi får jo ikke gjort det i påsken feks. (fordi vi må jo ta perm. 3 uker før termin som blir midt i påsken i midt tilfelle hvertfall)

Har termin påskeaften så da får ikke jeg heller benyttet meg av dette i år :/ Men lønner seg jo å se over hva vi har av helligdager i mai og desember og planlegge litt lurt der ;) Hver dag jeg kan komme nærmere barnehagestart er dyrebar ;)

er det forresten sånn at tre uker før termin, og seks uker etter MÅ være permsjon for mor? så jeg kan ikke ta ut noe feriedager de første seks ukene etter termin?

Hva er greia med offentlige helligdager og permisjon? Jeg vet bare at jeg får betalt helligdagstillegg i permisjonen om jeg står på vakt... Får dere forlenget permisjonen noen dager mtp helligdagene som dere kanskje uansett hadde fått fri? Dumt spørsmål fra meg kanskje? :p

Kan vi velge vekk permisjon i de seks første ukene etter at vi har født?

For med termin i midten av april, så starter permisjonen min når påsken starter, og i løpet av de første seks ukene etter fødselen så er alle fridagene i mai inkludert..

Men skal ihvertfall ta ferie i jula. :)

Back
Topp