Permisjon og legebesøk

Skogtrollet86

Forelsket i forumet
I dag starter permisjonen min! OMG!!! Det er ikke lenge til termindatoen! 3 uker igjen!

Jo, så har jeg vært hos legen i dag. Gjett hvem som var så heldig og fikk påvist UVI igjen a??? Joda... (trommevirvel) MEG! Woohoo.. De satt prøva på dyrking, så får nok en telefon imorra om at jeg må begynne på antibiotika.... Bah! Men blodprosenten min har steget med 0,3 da :) Det er jo positivt :) Og lille gutten min ligger heldigvis med hodet ned :) Ikke festet da, så håper han ikke bråsnur seg når han vil ut :P Ifølge jordmoren min, så er det sjeldent at de fester seg når man er 2. gangsfødende.

Skal til legen om en uke igjen. Han fikk heldigvis skviset meg inn :) Så da får jeg en sjekk i romjula også :) Og det syns jeg var koselig da :) Han er jo veldig hyggelig.

Og neste uke der igjen, så skal jeg en tur til jordmora igjen. Håper lille gutten min vil holde seg inne til over nyttår da :) For jeg har så ille lyst til å føde på B7( På Fredrikstad sykehus :)), som avdelinga heter! Den er stengt i romjula, fram til 2. januar. Etter det, så kan han komme akkurat når han vil!! :D

Så bra at alt ser fint ut på kontroll, sånn bortsett fra UVIen da..

Hva er forskjellen på B7 og den andre?

Min prøve ble også sendt til dyrkning idag, så får se om han ringer og sier jeg må begynne på noe. Har vært fin hele svangerskapet, og kjenner ikke noe nå heller egentlig..bare litt stikninger av og til, men det tenkte jeg bare var normalt jeg..:)

Men du har tydeligvis vært plaget med UVI el?

Min permisjon starter om 6 dager, men er sykemeldt frem til da, så her jobbes det ei om dagen.

God bedring med UVI, og nyt den siste tiden :)

Min prøve ble også sendt til dyrkning idag, så får se om han ringer og sier jeg må begynne på noe. Har vært fin hele svangerskapet, og kjenner ikke noe nå heller egentlig..bare litt stikninger av og til, men det tenkte jeg bare var normalt jeg..:)

Men du har tydeligvis vært plaget med UVI el?

Min permisjon starter om 6 dager, men er sykemeldt frem til da, så her jobbes det ei om dagen.

God bedring med UVI, og nyt den siste tiden :)
Jepp, jeg har vært plaget med UVI siden jeg var hos legen første gang. Hatt det kontinuerlig, men noen ganger har jeg hatt to-tre uker med opphold da. Men da har jeg vært heldig. En av de verste gangene var dagen etter jeg og samboern kom hjem etter en Frankrike tur.. Jeg våknet opp med smerter som kom som lyn fra klar himmel. Fløy på do, og kom krabbende ut av badet etter mye om og men. Hylte på samboern min at vi måtte reise på legevakta. Jeg klarte ikke snakke med legevakta på telefonen, for hadde så utrolig sterke smerter. Er første gangen jeg faktisk har grått av smerter når det gjelder UVI (i voksen alder, vel og merke). Ikke noe tegn til blindtarm-betennelse. Men fikk beskjed om å si ifra hvis det tok seg opp igjen.

Takk for det :) Håper jeg blir kvitt det veeeeeeeeeeeldig fort denne gangen, for nå nærmer det seg terminen med stormskritt!! :)

Back
Topp