Permisjon og kontakt med jobben

Blessed_palms

En gang må være den første...
*MIA*
VIP
Himmelbarn
Febbisbebbis'18
Dere som er i permisjon: hvor mye/lite kontakt har dere med jobben? Andre kan såklart også svare:)

Blir dere invitert på personalmøtern arrangementer som julebord, sommerfester osv?
 
Personalmøter har vi igrunnen ikke, men det ville jeg heller ikke hatt interesse av i perm. Det er jo jobb.

Sommeravslutning og julebord etc har jeg alltid vært invitert på og deltatt når jeg kunne.

Det gjelder nåværende jobb. De to eldste fikk jeg som offentlig ansatt hvor vi ikke hadde noe slikt som jeg deltok på når jeg jobbet heller (egenandel for en fyllefest med mye folk jeg ikke kjente var ikke min greie) så da var det ikke aktuelt eller invitert heller i perm, så da var jeg bare innom et par ganger og viste frem babyen
 
Jeg ble invitert på kurs, jul, påske og sommeravslutning ellers var jeg hjertelig velkommen innom i lunsjen hvis jeg ville. Hadde et par møter med sjefen før oppstart etter permisjonen og da spiste jeg lunsj der.
 
Dere som er i permisjon: hvor mye/lite kontakt har dere med jobben? Andre kan såklart også svare:)

Blir dere invitert på personalmøtern arrangementer som julebord, sommerfester osv?

Ble invitert med på alt av fagdager og sosiale sammenkomster :) det var en selvfølge fra gammel jobb, inne jobb er jeg spent!
 
Jeg leste mailen min. Fikk invitasjon til julelunsj. Men ikke noe utenom det.
 
Blir invitert på alt av sosialt samvær, og får mail om aktuelle kurs osv. Stikker innom av og til, men det blir ikke så ofte altså.
 
Ingenting. Og har heller ikke behov. Rimelig lei jobben og planlegger søke ny jobb før permisjonen er over :)
 
Når jeg var i permisjon ble jeg invitert til alt av kollegaer :) I tillegg til at jeg var på besøk en del ganger, og ble oppfordret til det. Har veldig god kontakt med flere av kollegaene så hadde syns det var rart hvis jeg ikke hadde blitt det.
 
Ble invitert på julelunsj, og treffer noen sv kollegaene av og til... drar og innom, men det er heller sjeldent.
 
Ikke så veldig mye, har kontakt med noen jobbvenni der og vært på besøk en 2-3 ganger. Mn det er litt godt å slippe å tenke så mye på jobb npr jeg er hjemme med tuppa:)
 
Jeg har bare vært i permisjon siden 10. desember, men har siden da vært invitert til både julelunsj og 60-årsfeiring (i morgen). Vet også at jeg ellers er velkommen når som helst :)
 
Blir invitert på alt sosialt, ingenting jobb :)
Har vært innom 2 ganger på 6 mnd, så ikke allverdens.. Noen kollegaer ringer meg av og til for jobbrelatert informasjon som kun jeg har, det syns jeg er greit :)
 
Leser Mail men ikke tatt kontakt hatt fri i en og en halv uke til nå...;/
 
Dere som er i permisjon: hvor mye/lite kontakt har dere med jobben? Andre kan såklart også svare:)

Blir dere invitert på personalmøtern arrangementer som julebord, sommerfester osv?
Fikk ingen kontakt men jeg forsøkte så godt jeg kunne..
 
På forrige jobben ble jeg invitert på det sosiale dom julebord osv. I den nye jobben har vi en Facebook gruppe hvor det blir lagt ut arrangementer så kan melde meg på om jeg ønsker. Stikker innom om jeg ønsker
 
Blir ikke invitert til personalmøter, som er helt greit. Veldig "her og nå"-møter som ikke er det spor interessant i permisjon. Jobben inviterer ril sosiale lag i intern gruppe på facebook, så sånn sett er jeg invitert, men har ikke følt for å dra .Stikker innom og tar en kaffe innimellom. :)
 
I første permisjonen fikk jeg ikke så mye invitasjoner og sånn mens jeg var i permisjon men det skjedde en del med førstemann etter at han ble født og vi måtte ta hånd om det. Da prioritererte jeg barselgruppen en del mest.
I permisjon nr 2 var jeg var mer innom på besøk, var på sommerfest osv og men prioriterte mest barselgruppa, babysang.
 
Ingen informasjon og ingen invitasjon til noe. Jobbet også sammen med et familiemedlem som fikk sparken (ugyldig grunn og masse tull med helt idiotisk sjef). Fikk aldri beskjed om å komme tilbake etter permisjon og de hadde ansatt nye. Så regner med jeg fikk sparken og, uten å få vite noe om det :p
Nå er firmaet konkurs så bryr meg ikke stort :p sjefen der fikk sparken selv av hovedkontoret
 
Back
Topp