Permisjon og delvis arbeid

Bima20

Blir kjent med forumet
Maiblomstene 2020
Noen som tenker å kombinere permisjon med noen arbeidstimer i uka? Eller tar alle enten 80 eller 100 % permisjon?

Noen som tenker å kombinere permisjon med noen arbeidstimer i uka? Eller tar alle enten 80 eller 100 % permisjon?
Etter de første 6 ukene etter fødsel skal jeg kombinere. Men jeg jobber hjemmefra da vell å merke :-)

Jeg skal ha 100% permisjon til midten av juli. Deretter skal jeg jobbe 50% + ha 6 uker ferie innimellom. Jobbe 100% i november, før jeg fortsetter med 50% igjen. Fra slutten av april 2021 begynner jeg å jobbe fullt

Jeg skal tilbake i 20%stilling 6uker etter fødsel og frem til jul. Så skal jeg jobbe 100%i to mnd mens min mann har pappa permisjon, også skal vi jeg jobbe 60%ut mai 2021 før jeg begynner som vanlig i 100% stilling igjen.

100% permisjon til juli. Tar 4 uker ferie så fortsetter jeg i 100% permisjon til jeg begynner å jobbe 8. Desember. Har da ca 10 arbeidsdager før jeg som lærer tar juleferie

Jeg tenker selv å begynne å jobbe ca. 40 % fom 6 uker etter fødsel, men styrer selv om jeg vil jobbe hjemmefra eller dra ned på jobb i møter osv. Jeg skal ha med meg babyen da, eller det er i hvert fall planen, så får vi se hvordan det vil fungere i praksis. Nå begynner det å bli noen år siden jeg fikk førstemann, så husker ikke helt hvordan døgnrytmen er de første månedene. Men går det ikke, så får jeg ta jobbtelefoner på trilleturene og Skype-møter hjemmefra når babyen sover. Jeg har en lederjobb i et prosjekt, så jeg må være involvert i beslutninger som blir tatt og strategiske valg, utover det kan teamet styre hverdagsoppgavene. Tror dere dette går bra eller er det urealistisk å få til alt det jeg planlegger? Det kommer jo selvsagt an på om babyen er rolig eller ikke...

Jeg tenker selv å begynne å jobbe ca. 40 % fom 6 uker etter fødsel, men styrer selv om jeg vil jobbe hjemmefra eller dra ned på jobb i møter osv. Jeg skal ha med meg babyen da, eller det er i hvert fall planen, så får vi se hvordan det vil fungere i praksis. Nå begynner det å bli noen år siden jeg fikk førstemann, så husker ikke helt hvordan døgnrytmen er de første månedene. Men går det ikke, så får jeg ta jobbtelefoner på trilleturene og Skype-møter hjemmefra når babyen sover. Jeg har en lederjobb i et prosjekt, så jeg må være involvert i beslutninger som blir tatt og strategiske valg, utover det kan teamet styre hverdagsoppgavene. Tror dere dette går bra eller er det urealistisk å få til alt det jeg planlegger? Det kommer jo selvsagt an på om babyen er rolig eller ikke...

Om du får en baby som er som min førstemann, så kommer dette til å gå veldig bra! Han sov når han skulle og gråt ikke før han var 7mnd.. Så jeg pleier å si at jeg skulle ønske jeg hadde jobbet de første tre mnd med han, for han sov veldig mye og krevde ellers veldig lite.

Men det er klart, jeg ser fler og fler får "klistermerkebabyer", og får man det så er det jo ikke like enkelt å gjennomføre møter osv...

Selv tror jeg på å etablere rutiner tidlig.. Så jeg håper det blir samme type baby denne gangen! Også håper jeg du også får en baby som samarbeider ❤️

Sniker
Jeg tenker møtene kan være vanskelig å gjennomføre hvis babyen ikke sover regelmessig :rolleyes:

Back
Topp