Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter de første 6 ukene etter fødsel skal jeg kombinere. Men jeg jobber hjemmefra da vell å merkeNoen som tenker å kombinere permisjon med noen arbeidstimer i uka? Eller tar alle enten 80 eller 100 % permisjon?
Samme her.Etter de første 6 ukene etter fødsel skal jeg kombinere. Men jeg jobber hjemmefra da vell å merke
Jeg tenker selv å begynne å jobbe ca. 40 % fom 6 uker etter fødsel, men styrer selv om jeg vil jobbe hjemmefra eller dra ned på jobb i møter osv. Jeg skal ha med meg babyen da, eller det er i hvert fall planen, så får vi se hvordan det vil fungere i praksis. Nå begynner det å bli noen år siden jeg fikk førstemann, så husker ikke helt hvordan døgnrytmen er de første månedene. Men går det ikke, så får jeg ta jobbtelefoner på trilleturene og Skype-møter hjemmefra når babyen sover. Jeg har en lederjobb i et prosjekt, så jeg må være involvert i beslutninger som blir tatt og strategiske valg, utover det kan teamet styre hverdagsoppgavene. Tror dere dette går bra eller er det urealistisk å få til alt det jeg planlegger? Det kommer jo selvsagt an på om babyen er rolig eller ikke...
SnikerJeg tenker selv å begynne å jobbe ca. 40 % fom 6 uker etter fødsel, men styrer selv om jeg vil jobbe hjemmefra eller dra ned på jobb i møter osv. Jeg skal ha med meg babyen da, eller det er i hvert fall planen, så får vi se hvordan det vil fungere i praksis. Nå begynner det å bli noen år siden jeg fikk førstemann, så husker ikke helt hvordan døgnrytmen er de første månedene. Men går det ikke, så får jeg ta jobbtelefoner på trilleturene og Skype-møter hjemmefra når babyen sover. Jeg har en lederjobb i et prosjekt, så jeg må være involvert i beslutninger som blir tatt og strategiske valg, utover det kan teamet styre hverdagsoppgavene. Tror dere dette går bra eller er det urealistisk å få til alt det jeg planlegger? Det kommer jo selvsagt an på om babyen er rolig eller ikke...