Altså min permisjon begynte 1 Desmber, hvis jeg skal ha hele min permisjon og hele fellesperioden hvor lenge kan jeg være hjemme med småtten da? Skjønner meg ikke på dette? Vi har valgt 100% lønn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg startet permisjon 1 Desember og har permisjon til 8 augustAltså min permisjon begynte 1 Desmber, hvis jeg skal ha hele min permisjon og hele fellesperioden hvor lenge kan jeg være hjemme med småtten da? Skjønner meg ikke på dette? Vi har valgt 100% lønn
Hmmm rart at jeg kun har til 8 august. Begynte 1. Des og har 100% lønn. Dette må jeg sjekke opp.Men hvis du gikk ut akkurat 1.desember brukte du opp 4 av dine 39 uker i 2014, så da er det til og med uke 35, altså til og med 30.august
Ja, det var rart. Jeg gikk jo ut i permisjon 17.november og har til 14. August.Hmmm rart at jeg kun har til 8 august. Begynte 1. Des og har 100% lønn. Dette må jeg sjekke opp.
Ja det er sant. Jeg fødte samme dag som permisjon startet, så da er det hele litt mer logisk ;-) Takk for påminnelseHusk at det ikke bare er dato for når permisjonen startet som teller, det er også dato for fødsel.... Når jeg fødte tre uker før termin, mistet jeg tre uker med permisjon...