Permisjon fra styret i borettslag

Mamma1992

Betatt av forumet
Hei.

Jeg har lett og lett på nettet, men jeg finner absolutt ingenting om dette. Kanskje noen av dere har noe peiling :-)
Jeg bor i ett borettslag og har "stillingen" styremedlem. Det kommer til å bli en del møter framover, er en del med budsjett osv som må man må gå gjennom, også er det litt som handler om oppussing av alle bad i blokken osv. Problemet er at disse møtene skal være rundt da jeg har termin og utover, og jeg har egentlig ikke så lyst til å måtte begynne å styre med å skrive under på papirer og komme på møter når jeg har en nyfødt baby her hjemme.

Så er det noen av dere som har noen erfaring når det gjelder å ta permisjon fra styret? Vil vel tro at man har krav på permisjon med tanke på at man får permisjon fra alt annet? Håper noen av dere har vært borti det samme og kan komme med erfaringer :-)

Jeg var styremedlem når jeg skulle ha / fikk eldste gutten. Vi gjorde det bare slik at dersom jeg ikke orket/hadde anledning så kalte de inn ene varamedlemmet. Var aldri noe problem. Kan du ikke evt avtale med styrer om hvordan dere gjør det?

Back
Topp