Permisjon fra "I dag"

BeibiBeibi

Trives i forumet
I dag skulle permisjonen min startet, men i stedet sitter jeg hjemme å tenker på når jeg skal besøke grava for første gang... Jeg mistet tvillingene mine i uke 16, i januar. Rundt denne tiden skal de bli gravlagt i en fellesgrav for fortidlig fødte. Er så spent på hvordan jeg kommer til å reagere når jeg kommer dit....

Heldigvis har jeg en ny spire på vei nå, men jeg kommer alltid til å ha to barn for lite :Heartred:Heartred

Vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget..... Måtte bare få det ut til noen da det virker som at alle rundt meg har "glemt" de to små.
 
Ja omgivelsene glemmer fort. Det skjedde med oss også. Ingen forstår at man faktisk føler seg som mamma og pappa selv om man har mistet babyen/babyene. Ikke så tidlig. Alle ser på det som kun en abort :-(

Det føles godt å gå til gravlunden, men vondt også. Det verste for meg er at det alltid er nye ting der. Lys som brenner, teddybjørner, blomster. Tegn på at andre har opplevd det samme som oss, ingen burde oppleve det :-(
 
I dag skulle permisjonen min startet, men i stedet sitter jeg hjemme å tenker på når jeg skal besøke grava for første gang... Jeg mistet tvillingene mine i uke 16, i januar. Rundt denne tiden skal de bli gravlagt i en fellesgrav for fortidlig fødte. Er så spent på hvordan jeg kommer til å reagere når jeg kommer dit....

Heldigvis har jeg en ny spire på vei nå, men jeg kommer alltid til å ha to barn for lite :Heartred:Heartred

Vet egentlig ikke hvor jeg vil med dette innlegget..... Måtte bare få det ut til noen da det virker som at alle rundt meg har "glemt" de to små.
Tror man alltid vil føle tapet av noe man ikke fikk. Selv om det snart er 6 mnd siden jeg hadde MA føler jeg på savnet. Spesiellt nå som permisjonen snart skulle begynt... God klem
 
Back
Topp