Permisjon eller ikke???

Pikeli

Blir kjent med forumet
Hei! Jeg trenger hjelp til å bestemme meg om å ta permisjon eller ikke... Jeg går første året på tannpleier(2årig), har termin 4 juni og har som plan og i allefall fullføre dette året... Og så er det altså dilemma om perm eller ikke. Pappan til lillegutt har mulighet til å ta permisjon i stede siden jeg studerer. Dette er noe vi tenker på for at vi vil tilbake til vår hjemby så fort så mulig. Tar jeg perm må vi være her til sommeren 08, men går jeg i ett kan vi reise hjem allerede til neste år... Har ikke lyst til å gå glipp av masse kos det første året til det lille gullet.... [8|]Håper på gode råd [8|]

hmm det er sikkert ett vanskelig valg... ønsker deg masse lykke til med valget du tar[:)]

hmm... skjønner at det ikke er noe lett valg å ta nei. Er det første baby'n? Tror jeg ville vært hjemme med den lille, det er jo et år man aldri får tilbake! Men om du hadde klart å kombinere studiene med det å være hjemme hadde jo kanskje vært det beste... Kanskje du kan sjekke det med skolen...
Lykke til med valget ihvertfall!!

Jeg tok permisjon fra studiene når jeg fikk sønnen min! Skal også det neste år, men bare prøve å lese litt ved siden av så det ikke blir så tøft og komme tilbake! Anbefaler ihvertfall på det sterkeste å ta permisjon! Er kjempekoselig, og jeg skal sette mye mer pris på den tiden neste gang!!

Da æ gikk på høyskolen va d mange fedre som satt rundt om rett førr pausene me små nurk som va sulten og venta på mamma.
Så d går absolutt ann å kombinere studiene me en liten en, sjøll om æ nok hadde villa valgt permisjon!! Men hvis du helst vil hjem fort, så....
Opp te dæ sjøll in the end!![;)]
Lykke te me valgets kvaler!!!!

ORIGINAL: EserehT

hmm det er sikkert ett vanskelig valg... ønsker deg masse lykke til med valget du tar[:)]

signerer denne jeg..

jeg ville ikke gjort det.. så mye som skjer det første året.. du får det aldri igjen..