Permisjon, done!

Aravis

Elsker forumet
Ja, da var siste permisjonsdagen min på fredag. På mandag skal jeg på jobb igjen! Gruer meg egentlig litt, lenge siden jeg har vært i jobb nå. Blir sikkert godt på en annen måte! Ihvertfall for veslegutt og pappaen hans. [;)] Sambo har telt ned dager til pappaperm siden jeg ble gravid, nesten. Så kan tro han synes det er godt! [:D]

Flere enn meg (og Fjerna) som har begynt i jobb igjen?

Min siste permisjonsdag er 10. mai. Men vikariatet jeg hadde da jeg ble gravid, gikk ut i fjor sommer og jeg tenker ikke å søke ny jobb før i januar. Så jeg skal være hjemme lenge enda[:)]

Væææ skjønner du gruer deg [:o] men blir sikkert godt også, så får du andre impulser og får brukt deg på andre måter i tillegg til å "bare" være mamma[:)] Så kjekt at pappaen gleder seg stort til å jobbe hjemme, det blir nok kjempebra både for baby og pappa!

Begynte i jobb igjen 24 mars eg.. Va kjempe godt, men kjedli å ver vekke frå mine kjære, men jekk no bra...
Pappen kose seg masse heima me prinsesso han... Blir jo aleinepappa halva året han =)

Åh, skal ikke begynne å jobbe før andre uka i august jeg! [:D]Synes august kommer kjapt nok jeg!
Skal nyte permisjonen til siste stund! Siste gang jeg har permisjon!

Pappaen gitt ut i permisjon 12. april her. Jeg er arbeidssøker, så jeg er hjemme jeg også. Men gleder meg veldig til jeg får meg en jobb!![:)]

Kan jo legge til at jeg har i utgangspunktet bare 50% jobb, så jeg jobber ikke så mye da. [:)] Glad for det, egentlig, selv om man gjerne skulle hatt mere penger!

Back
Topp