Permisjon 80 %

Søskendrøm2025

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember 2022
Aprilspirene 2025
Hei,

Litt avhengig av når spiren sitter, så vurderer vi 89 % permisjon med nå som vi ikke taper noe på dette med de nye reglene. Jeg er i relativt ny jobb, og tror i utgangspunktet de ikke dekker inntekten over 6G. Jeg tjener ca. 750.000 kr. Vil man ved 80 % uttak på en måte unngå det at jeg mister mellomlegget fordi man får lavere betalt over en lengre periode? Eller vil man da få 80 % av 6G kanskje?

Og vet noen om man kan jobbe litt ved siden av når man tar 80 % permisjon?

Jeg kan ikke svare på spørsmålet om du får 80 % av 6 g eller ikke :).
Men 6 tilsvarer 744 168 kroner så om du har ca 750 000 til vanlig så taper du ikke så mye uansett :).

Hei,

Litt avhengig av når spiren sitter, så vurderer vi 89 % permisjon med nå som vi ikke taper noe på dette med de nye reglene. Jeg er i relativt ny jobb, og tror i utgangspunktet de ikke dekker inntekten over 6G. Jeg tjener ca. 750.000 kr. Vil man ved 80 % uttak på en måte unngå det at jeg mister mellomlegget fordi man får lavere betalt over en lengre periode? Eller vil man da få 80 % av 6G kanskje?

Og vet noen om man kan jobbe litt ved siden av når man tar 80 % permisjon?
Man kan jobbe så lite eller mye man vil ved siden av begge typer permisjon, og dermed forlenge tiden man har perm :) bare de 6 første ukene etter fødsel man ikke kan jobbe. De er på en måte mor sine uker til å komme seg etter fødsel, som ikke kan tas igjen senere. Eneste er hvis man blir syk rett etter fødsel og ikke kan ta seg av barnet

Back
Topp