Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar:)mally skrev:
Har lest rundt omkring at det svarer seg å ta 100%, for å så ta di 12(?) ukene ulønnet, isteden for å ta 80%. Så lurer bare på om det svarer seg hvis jeg vil være ulønnet hjemme i 6/7 mnd også. For det er jo veldig lenge å gå ulønnet da tilfelle, mens med 80% så blir det iallefall en lengre stund før jeg må være ulønnet. Men vi får jo likevell 3tusen fra nav så lenge ungen ikke går i barnehage, å gjerne jeg får bostøtte fra lånekassen. Da blir det jo rundt 6tusen. Så da er det vell ikke så gale?:)
Pearl skrev:
Husk at du ikke får kontantstøtte før mnd etter barnet fyller 1 år...
oi, det viste jeg ikke.. At vi ikke får kontant støtte før etter barnet har fylt 1 år. Da blir det bare 1-2 mnd ca, der vi får kontantstøtte. Hmm.. Da ble jeg ennå mer usikker nå. Vi klarer nok å spare litt til di mnd jeg skal være ulønnet hjemme, men ikke så veldig mye heller.. For det blir jo 7 mnd. Menmen, det er jo mitt valg, å noe vi har veldig lyst til så lenge vi kommer til å klare oss økonomisk. Så at vi kommer til å ha det litt stramt skal vi nok klare oss igjennom.. Blir bare ikke sydenturen jeg håpte på då:p
Husk at barnefaren også bare får 80% i så fall. Og han har jo og 12 uker perm. Også har jeg hørt noen rykter om at man får ca 5000kr nå hvis ungen ikke er i barnehage? Noen som vet om det stemmerAmicitias skrev:
Husk at barnefaren også bare får 80% i så fall. Og han har jo og 12 uker perm. Også har jeg hørt noen rykter om at man får ca 5000kr nå hvis ungen ikke er i barnehage? Noen som vet om det stemmerAmicitias skrev:
oi, det viste jeg ikke.. At vi ikke får kontant støtte før etter barnet har fylt 1 år. Da blir det bare 1-2 mnd ca, der vi får kontantstøtte. Hmm.. Da ble jeg ennå mer usikker nå. Vi klarer nok å spare litt til di mnd jeg skal være ulønnet hjemme, men ikke så veldig mye heller.. For det blir jo 7 mnd. Menmen, det er jo mitt valg, å noe vi har veldig lyst til så lenge vi kommer til å klare oss økonomisk. Så at vi kommer til å ha det litt stramt skal vi nok klare oss igjennom.. Blir bare ikke sydenturen jeg håpte på då:pmally skrev:
Takk for svar:)mally skrev:
Har lest rundt omkring at det svarer seg å ta 100%, for å så ta di 12(?) ukene ulønnet, isteden for å ta 80%. Så lurer bare på om det svarer seg hvis jeg vil være ulønnet hjemme i 6/7 mnd også. For det er jo veldig lenge å gå ulønnet da tilfelle, mens med 80% så blir det iallefall en lengre stund før jeg må være ulønnet. Men vi får jo likevell 3tusen fra nav så lenge ungen ikke går i barnehage, å gjerne jeg får bostøtte fra lånekassen. Da blir det jo rundt 6tusen. Så da er det vell ikke så gale?:)